اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آب در هاون کوبیدن است

.

 چند سالی است که به مسئولان آموزش و پرورش شهر ( سال گذشته حتی به امام جمعه محترم ) و همچنین سال گذشته با ارائه مدارک و اسنادبه دفتر آقای نماینده  تذکر داده ام که اجحافی بزرگ در حق دانش آموزان اردکانی در حال اجراست بی آنکه ککی از کسی بگزد و یا کسی بگوید ممنو ن از تذکرتان !!!!!!! 



با اعلام نتایج مدارس نمونه بار دیگر درد کهنه ای که به نظرم به ضعف پیگیری  مسئولین آموزش و پرورش شهر و عدم پیگری جدی نماینده برمیگردد بار دیگر رخ نمود و آنهم پذیرش دانش آموزانی که در شهراردکان درس خوانده اند اما با سهمیه روستایی پذیرفته شده اند. چیزی که به هرکسی بگویی بعد از تعجب حتما خنده راهم چاشنی این حسن تدبیر خواهد کرد.



دوستان آموزش و پرورشی ام  :


هرچند یقین دارم همچون گذشته از این دست به قلم شدن حقیر چندان خوشحال نخواهید شد اما نمی دانم نگاهی به کد ملی پذیرفته شدگان امسال دبیرستان نمونه آیت الله خامنه ای  انداخته اید ؟ ( محض یادآوری پیش شماره 444 بچه های اردکانی هستند )


ظاهرا همانگونه که آمار نشان می دهد ، بازهم همان ترکیب 40% اردکانی و 60% غیر اردکانی  نشان خوبی است برای اینکه برخی در جلسات پز بدهند که آموزش و پرورش شهرمان ارتقاء داشته است.


کد ام ارتقا,؟؟ 

البته این پار اگرف را نافی استعداد و تلاش دانش آموزان غیر اردکانی  ندانید و بی شک تلاش و استعداد این عزیزان در جای خود قابل احترام است . حرف حقیر چیز دیگری است .


 اینکه دانش آموز غیر اردکانی  از مجموعه آموزش و پرورش شهر ارتقاء یابد در جای خود ( برای آن دانش آموز ) جای تقدیر است اما آیا ماندن بچه های اردکانی در پشت دیوار بلند مدارسی که در شهر و از امکانات آموزش و پرورش شهراستفاده می کنند ، به نظرم ظلمی است آشکار در حق بچه های اردکانی . ظلمی که با اعمال سهمیه روستایی برای کسانی که درمدرسه نمونه سعدی واقع در شهر اردکان ، بیش از پیش مضاعف می نماید. 


اگر دانش آموزی که محل زندگی اش "" شهرداری "" دارد و طبق تقسیمات کشوری سالهاست شهر محسوب شده است  به راحتی از سهمیه روستایی استفاده می کنند ، چرا بچه های ترک آباد و احمد آبادو عقدا از این مزیت فیضی نمی برند ؟


جناب آقای تابش :


سال گذشته اول مدارک و اسناد این حرف را از حقیر خواستید و بعد نامه ای را که شما "" پیگیری شود""" هامش نموده بودید ، سراز بایگانی دفتر شما در آورد !!!!!!!!  لطفا به عنوان یک شهروند از شما می پرسم ، پیگیری این مسئله که جز خوردن حق مسلم دانش آموزان اردکانی است چیزی نیست  ،  به کجا رسید ؟؟؟؟؟ لطفا ا ز عزیزان دفترتان بخواهید تا گردش کار نامه را بعد از یکسال اعلام نمایند.


کاش در این آموزش و پرورش کسانی بودند که  "" کلید "" آن را  اگر حقی چون روز روشن از دانش آموز اردکانی تضییع می شد ، زمین می گذاشتند  وعطایش را به لقایش می بخشیدند. 


مطلب سال 1394 حقیر در این خصوص



مطلب مرداد 1395 حقیر در این خصوص



زنگ هشدار ( 1395) 



تذکر :


"" اردکان من ""   آمادگی کامل دارد ، جوابیه  اداره فخیمه آموزش و پرورش و دفتر نماینده محترم شهر را بی کم و کاست طبق قانون مطبوعات در همین وبلاگ منتشر سازد. پس دوستان عزیز بی آنکه جوی را متلاطم کنند ، جوابیه ای ارسال دارند تا مردم شهر یک بار برای همیشه از این ابهام رهایی یابند.



.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد