اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آسیاب به نوبت

=====================================================

 

همیشه در طول تاریخ ، بزرگان تاریخ ساز هم جادبه داشته اند هم دافعه ، خواه این بزرگ ، نبی مرسل باشد، خواه امام معصوم و خواه انسانی سوای این دو اما تاریخ ساز.


امروز کسی در کشور ما تن به خاک می سپارد که چه بخواهیم و چه نخواهیم نقش غیرقابل انکاری در پیدایش، شکل گیری ، ثمردهی و تحکیم‌پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

شاید تنهاکسی که توانسته بود آینده سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رفسنجانی را پیش بینی کند ، سید شهیدان انقلاب شهید بهشتی بود که در اوج تهمت و فشار و فحش و ناسزا بر خود به این مرحوم گفت:

:pensive: آسیاب به نوبت است.:pensive:

جامعه شناسان غربی معتقدند که انقلاب بچه های خود را میخورد. اما به گمانم ما این روزها بیش از انقلاب به بچه خوری عادت کرده ایم.

هاشمی یک انسان بود و به قانون انسان غیر معصوم جایزالخطاست ، هرگز شایدنتوان تمام قداز تمام عملکردش دفاع کرد ، اما به گمانم کم لطفی برخی این روزها به خوبی نشان از عادت زشت بچه خوری آنان دارد. کسانی که سن پدرانشان به سن مبارزه آن مرحوم هم نمی رسد چه برسد به سن خودشان !!!!

هاشمی هم رفت اما یادمان نرود که اگر انقلاب را دوست میداریم باید وحدت و همدلی خود را همچون اول انقلاب حفظ کنیم.ویادمان نرود که هرگز نخواهیم توانست برخلاف جریان آب اتقلاب شنا کنیم.

مردم که ولی نعمتان این انقلابند، هرکس را که بخواهند دوست خواهند داشت ، خواه ممنوع باشد خواه مجاز.

و یادمان نرود این جمله بزرگ از انسانی بزرگ‌که فرمودند: آسیاب به نوبت است.



=======================================



.