اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تقدیر و تشکر

 سلام بر شما مردم شریف اردکان که با حضور آگاهانه و شورانگیز درپای صندوقهای رأی حماسه آفریدید.

امروز  یقیناً برنده اصلی این حماسه عظیم سیاسی که در دو عرصه ملی و محلی به منصه ظهور رسید شما مردم فهیم هستید که با اطاعت از فرمایش مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود افزودید.

حلاوت این شیرینی مبارکتان باد.

لازم میدانیم ضمن تبریک به منتخبین مردم از تمامی داوطلبین محترم شورای اسلامی شهر و اعضاء ستادها و حامیان محترمشان که با رعایت قانون و اخلاق مداری در دوران تبلیغات انتخاباتی رقابتی سالم را رقم زدند تشکر و قدردانی نموده و یادآور شویم با پایان یافتن رقابت انتخاباتی، باید رفاقتی سازنده برای اعتلای اردکان عزیز را آغاز نماییم.

 همچنان که در آغاز راه بیان کردیم  با  احترام به تمام سلایق سیاسی ،می خواهیم با استعانت از خداوند منان و فارغ از گرایشهای سیاسی ،با همراهی همه صاحبنظران و متخصصان و استفاده از برنامه های خوب سایر داوطلبین که توفیق خدمت نیافتند  فردایی بهتر با مدیریت تخصصی را برای شهر وشهروندان اردکانی به ارمغان آوریم .

 ازاینکه با رأی خود فرزندان جوان اردکان را لایق خدمتگذاری و اعتماد برشمردید سربر سجـــده شکر میساییم و برای حسن انجام این مسئولیت خطیر محتاج همواره همفکری همه عزیزان و دعای خیر مردم هستیم.


            ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید  

     

         هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند




ائتلاف مهنسین جوان اردکان

 عبداله کمالی اردکانی وشهرام گل اردکانی



...