اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

سنت سیئه !!!!!!!

به محرم نزدیکی می شویم ، دراینکه این ماه ، به حق پویایی شیعه را به دنبال داشته است و در طول تاریخ ، شیعه همه زندگیش را مرهون این ماه و قیام سردار آزادگی است ، شکی نیست .


اما متاسفانه برخی خرافات ، چشم هم چشمی ها ، اسراف ها و... باعث شده است که قداست این شریف ترین ماه شیعه ، بعضا خدشه دار شود.


اردکان من امسال بر آن است تا با همت عالی همه شهروندان با فرهنگ اردکانی ، همراهی و همدلی مسئولین محترم شهر ، تمام سعی و تلاش خود را در راستای حذف یک سنت کاملا اشتباه در ماه محرم به کار گیرد.


"" کشتار حیوان در ملاء عام ""  نه توجیه انسانی دارند ، نه شرعی ، نه عرفی ، نه قانونی ، نه روانشناختی ونه.... 




عکس تزیینی است .



پس شما هم به صف مخالفان این عمل ناشایست بپیوندید . چشم به راه همراهی و حمایت بزرگان شهر هستیم . 

امام جمعه محترم ، ائمه جماعت ، شهردارو اعضاء محترم شورای شهر  ،  سرهیئت های محترم عزاداری و ... همه و همه باید دست در دست هم داده و این مهم را به انجام برسانند.



جهت ارائه نظر خود خواهشا به نظر سنجی کنار همین وبلاگ مراجعه نمایید.




..