اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

مشتاق دیداریم


جناب آقای دکتر تابش:نماینده محترم مردم شریف اردکان



هرچند قاطبه شریف فرهنگی به بذل عنایت های فصلی همه مسوولین عادت کرده اند و از این انتخابات تا آن انتخابات ، انگار حروف والی بوده و تنها نوشته میشوند اما از حضرتعالی که برخاسته از این جماعت شریف هستید ، انتظار عنایت دیگری میرود.

منکر خدمات حضرتعالی به آموزش و پرورش شهروحتی استان نیستم اما فرهنگیان شریف شهرم هنوز مطالبات به حق زیادی دارند که در هیج مجلسی برایش اعرابی تعیین نشده است.

بدنیست مجددا بدانید بسیاری از معوقات فرهنگیان سالهاست پرداخت نشده است و تنها قول و وعید برخی ، اسباب خبرسازی برخی رسانه ها شده است.

چگونه فرهنگیان نجیب بپذیرند که درسایر وزارت خانه ها معوقات و مطالبات چندانی وجود ندارد اما نوبت به جماعت شریف فرهنگی که میشود ، مشکلات مالی دولت علم میشود. مشکلاتی که گمان میشود دولت اگر انضباط مالی بهتری داشته باشد به راحتی میتواند پرداخت نماید.

بد نیست متذکر شوم در حداقل دوسال گذشته هیچ جمع منسجم و متشکل از فرهنگیان شهرستان تشکیل نشده است که توقع حضور شما و پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان را داشته باشم. به گمانم برگزاری اینگونه نشست ها در تنویر افکار عمومی و رفع چالش ها تاثیر به سزایی دارد.حداقل ازباب نظر خواهی و مشاوره این روزها احساس میشود دایره آموزش و پرورش شهر تنگ تنگ است.

وبه راستی مشاوران فکری ریاست آموزش و پرورش شهر دقیقا چه کسانی به چه سوابق آموزشی ، تربیتی و... هستند؟

این روزها به گمانم استیضاح وزیر آموزش و پروش بیش از جنبه کارشناسی جنبه سیاسی به خود گرفته است و تا سیاسی کاری چه در مجلس و چه در وزارت خانه جاری و ساری باشد، این بار کج به منزل نمی رسد.

درپایان هرچند بسیاری از حرفها مخصوصا در حوزه شهرستان به دلایلی ناگفته ماند اما انتظار حقیر و شاید سایر همکارانم از شما عنایت معنوی بیشتربه آموزش و پرورش شهرتان است.

آری

مدتهاست ، جامعه شریف فرهنگی اردکان ، مشتاق دیدارتان است.