اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

پسر صادق مرحوم سید صادق


این هفته نماز جمعه اردکان ، امامت موقت دیگری را به چشم خود دید. جوانی سید که از خاندان معزز روحانیت برخاسته و بی شک با این سن و سال نه چندان  زیاد ، پله های فقاهت  را تند تر از برخی دیگر پیموده است.


البته ادب حکم می کند که ضمن تبریک این انتصاب سراسر حسن ، نکته ای را که به نظرم جالب بود ، بیان کنم و آن اینکه همه سایت ها و فضاهای مجازی شهرم در معرفی این جوان برومند از همه اجداد و اقوام ... ایشان نام بردند الا پدر مرحوم و بزرگوارشان ، مرحوم آسید صادق حسینی پور که بی شک  ذکر خیری را می طلبد. 


نکته دیگری که به نظرم در نگارش خبر این انتصاب مورد غفلت سهوی قرار گرفته بود ، ذکر نام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آ سید علی حسینی پور امام جمعه موقت اردکان و پدر بزرگ حجت الاسلام محمد کاظم حسینی پور است.  همچنانگه در متن خبر می بیند این نام فاقد هرگونه پیشوند و پسوندی در خور شان روحانیت می باشد.  ضمنا ایشان امام جمعه موقت شده اند نه  "" وقت "" 






البته تا لحظه نگارش این روزنوشت ، وب سایت رسمی دفتر امام جمعه اردکان ، خبر انتصاب را درج ننموده است.  (  آدینه اردکان




بهر حال این جوانگرایی های با معنا در حوزه زعامت و امامت جمعه شهرمان را به نیک گرفته و امید واریم خطیبان آدینه ، آیینه مشکلات جامعه و طبیبان دردمند عوام الناس باشند.