اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تلنگر یا زنگ خطر؟


چهارمین باخت متوالی تیم آرمان ورزش اردکان در حالی رقم خورد که در ابتدای فصل ، انتظار دیگری ازا ین تیم می رفت. اکنون این سوال مهم فرا روی تماشاگران و مردم ورزش دوست شهر و حتی استان می باشد که :  تیم والیبال آرمان اردکان را چه شده است ؟


شاید وجود برخی اختلاف نظر ها و تفاوت سلیقه ها از همان هفته های آغازین در تیم هویدا بود ، نمونه بارز آن  فصل و وصل های چندباره سرمربی با اهالی تیم بود. اتفاق "" نادری "" که شاید نه در شان تیم داری شهری مثل اردکان بود و نه در طراز یک تیم لیگ برتری


اما اکنون و مخصوصا در دو باخت اخیر خانگی تیم آرمان ، مجموعه کادر فنی و اجرایی تمام و کمال در خدمت تیم بوده اند و جای شک و شبهه ای نیست که باید مشکل را در جای دیگری جستجو کرد.


آیا واقعا مشکل فنی است و یا دلایلی نظیر افت بدنی بازیکنان ، رو شدن ترکیب و تاکتیک تیم برای مدعیان  و یا دستهایی پشت پرده که خواهان موفقیت تیم اردکان نیستند. به هرحال ، وظیفه زعمای قوم ورزش اردکان و مسئولین شهر است که جلوی فاجعه را گرفته و نگذارند این تلنگر چهار باخته به زنگ خطر و یا خدای ناکرده سقوط تمام و کمال والیبال و به تبع آن ورزش اردکان منجر شود.


دوستان محترم ، اکنون وقت ورود است . تا دیر نشده کاری کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد