اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

نادر کجاست ؟


خبر کوتاه اما پر معنی است :  نادر قاضی سرمربی تیم آرمان اردکان به همراه تیم به تبریز نرفت .


بعد از حواشی بازی کاله مازندران و چند روزی غیبت و دور از شهر بودن نادر ، بالاخره با نرفتن به تبریز آقای قاضی نشان داد که اختلافاتش با کادر مدیریتی و فنی تیم شاید بیش از آنکه نشان دهد ، جدی باشد.


در اینکه آقای قاضی ، پدر والیبال اردکان است شکی نیست و هیچ کس زحمات این مرد زحمت کش و نجیب والیبال را هرگز فراموش نخواهد کرد ، اما انچه اکنون مهم است همت و درایت مسئولین محترم ورزش و مخصوصا اعضاء محترم هیئت مدیره باشگاه است که به هر نحو صلاح می دانند زمینه های بازگشت نادر را به دامان تیم فراهم آورند.


اگر ضعف و یا قوتی هم در کار بوده است قبل از بسته شدن تیم باید به نحو تخصصی با آن برخورد می شده است ، اکنون و در کوران مسابقات ، نه این حرکت نادر حرفه ای است و نه مدیریت باشگاه در حل این بحران حرفه ای 


امید می رود تیم امروز با دست پر از تبریز برگردد و یکشنبه آینده در سالن مرحوم آیت الله خاتمی (ره) با دستانی پر تر از بازی با جواهری گنبد سالن را ترک نماید اما به گمانم همدلی و مهربانی بیشتری باید در تیم حکم فرما شود. 


photo_2015-11-10_22-51-18


تیم بدون نادر در تبریز .... عکس از پایگاه خبری  اردکان خبر 



بازیکنان تیم و کادر محترم فنی تا کنون از هیچ خدمتی مضایقه ننموده اند و هر کسی که حتی از دور دستی بر آتش والیبال شهر داشته باشد می داند که تک تک   بازیکنان و کادر تیم  همه از دلسوزان والیبال شهر بوده و برای اعتلای نام اردکان از جان مایه می گذراند. 


انشا الله مشکل نادر هم به خیر و خوشی حل شده و حواشی از این تیم رخت بربندد ............. انشا الله 



.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد