اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

جای خالی اردکان

این  روزها که مطبوعات نوشتاری و کاغذی در اردکان خوابی زمستانی را تجربه می کنند ، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در تهران در حال برگزاری است. روزگاری اردکان به خود می بالید که بعد از مرکز استان دومین شهرستان از حیث انتشار نشریات اعم از هفته نامه .... ماهنامه  و.... می باشد. اما اکنون و با نگاهی گذرا به مطبوعات شهر یا برخی را نظیر ( آیینه کویر ) تعطیل  شده می بینید و یا برخی را مثل  ( روز دوم ) مناسبتی 

یکی دو تایی هم که کور سوی چراغ مطبوعات کاغذی شهر را روشن نگه داشته اند ، خدا می داند و دلشان ( مروت + سیمای اردکان + کوثر) 

دوستان خوبمان در (نفس تازه ) انگار نفسی برایشان نماند تا شکیل ترین مجله استان را اد امه انتشار دهند  و اگر نبود عزیزان زحمت کش سایت های خبر و نشریات مجازی ، اکنون از اردکان در فضای نشریاتی کشور حتی در سرچ گوگل هم نشان و اثری یافت نمی شد. 

متاسفانه حقیر چون خود از نزدیک دستی بر آتش مطبوعات داشته ام به خوبی می دانم که یکی از دلایل اساسی تعطیلی و کم رنگی مطبوعات کاغذی در اردکان عدم حمایت مالی مسئولین شهر می باشد. 

نمونه بارز آن عدم وفا به قول فرماندار محترم در جلسه روزخبرنگار هتل باغسرا در خصوص راه اندازی صندوق حمایت از اصحاب رسانه بود که متاسفانه در نطفه خفه شد !!!!!!!!

این روزها کار نشریاتی کردن ضمن اینکه تخصص کافی می خواهد ، بنیه مالی مناسبی را نیز می طلبد. چیزی که متاسفانه مطبوعات محلی همه بدون استثنا درگیر آن می باشند. 

البته به احتمال قوی هرچه به هفتم اسفند ماه نزدیک می شویم ، شاهد چاپ مجدد ، منظم و با کیفیت نشریات محلی باشیم. نشریاتی که اینگونه چاپ می شوند ، بی شک اثر گذاری کمی در مخاطب داشته و مردم فهیم اردکان نیز به خوبی می دانند که  فصل انتشار مناسبتی نشریات گذشته است. 



بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد