اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آرما ن ، آبروی اردکان

 تا چند روز دیگر ، زنگ شروع لیگ برتر والیبال در کشور به صدا در می آید. ورزشی که در این سالهای اخیر طرفداران پرو پاقرص فراوانی پیدا کرده است و امسال با ورود اردکان به لیگ برتر ، بی شک در شهرمان  نیز شور و حال دیگری برپاست. 


حضور اردکان در جمع برترین های والیبال کشور ، نشان از برنامه ریزی صحیح و دراز مدت مسئولین شهر برای آبرو بخشیدن به ورزش اول شهر دارد ؛ ورزشی که سالهاست بیشترین طرفدار را به خود دیده است . 


هرچند این روزها دور و نزدیک حرفها و شایعات زیادی در خصوص تیم آرمان به گوش می رسد اما به گمانم آنچه باید نصب العین مسئولین ورزش شهر باشد ، حفظ اعتبار و آبروی شهر در لیگ برتر است. 


امروزاتفاقی  گذرم  به بیرون  سالن مرحوم آیت الله خاتمی  (ره)  افتاد  ، متاسفانه چند روز بیبشتر به  آغاز اولین بازی تیم  آرمان اردکان با متین ورامین نمانده است اما هنوز نما و فضای بیرونی سالن وضعیت اسفباری داشت. وضعیتی دور از شان مردم ورزش دوست اردکان .



نه از بهسازی پارکینک خبری بود ،  نه از اتمام نمای سالن ؛ نه از ساماندهی اطراف ورزشگاه نه از .....



به گمانم همه مسئولین شهر از اداره ورزش و جوانان گرفته تا  شهرداری محترم باید بسیج شوند تا با ساماندهی فضای بیرونی سالن مرحوم آیت الله خاتمی ( ره )  آبرو و اعتباری در خور نام و شان مردم فهیم اردکان فراهم آورند . ناسلامتی قرار است اردکان میزبان بالاترین درجه مسابقات والیبال ایران شود. 


انشاء الله 


.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد