اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

منصفانه زندگی کنیم

این روزها که هنوز خیلی تا هفتم اسفند ماه مانده است ، خیلی ها انگار اسب خود را برای بهره برداری حداکثری از این روز برای  طیف سیاسی خود در "" اردکان من "" زین کرده اند.


بگذریم که هنوز در اردوی چپ و راست ( ظاهرا در اردکان جریانی به نام اعتد ال وجود خارجی ندارد) افراد شاخصی قد علم نکرده اند اما برخی متاسفانه از همین الان به قصد کوبیدن جناب آقای دکتر تابش نماینده فعلی  بدجوری شمشیر از رو بسته اند. 


هرکسی بی شک  نقاط ضعف و قوتی دارد و نماینده محترم نیز از این قاعده نه استثنا است و نه ادعای تبری از ضعف و نقص دارند ، اما برخی دوستان که این روزها به طعنه برخی آنان  "" دل واپس "" می نامند نباید این مهم را فراموش کنند که :  میزان رای ملت است. 


نمی دانم آنان تا چه اندازه از رای "" ملت "" خبر دارند و یا صادقانه حاضرند نظر "" ملت "" را پذیرا باشند. لا اقل مردم اردکان در شانزده سال گذشته نشان داده اند که  خیلی از جاها برخلاف نظر کسانی در صحنه حضور یافته اند که اردکان را انگار ملک شش دانگ خود می دانند .


کسانی که حتی حاضر نیستند مقام های انتصابی خود را  رها کرده و خود را به محک انتخاب مردم گذارند. شاید مردم و میزان رای مردم نشان دهد که ذائقه  سیاسی مردم با آنان تا چه میزان متفاوت است. 


اردکان اگر در مسیر توسعه ( چه متوازن چه نامتوازن) قرار گرفته است ، بی شک مرهون زحمات نماینده محترم و سایر مسئولین شهر می باشد واگر همدلی و همراهی همه بزرگان شهر از امامت  محترم جمعه گرفته تا جزء ترین مسئول فلان اداره به ظاهر کم اثر نبود بی شک اردکان اکنون در موقعیتی نبود که خیلی ها ( حتی مرکز استان ) به حالش غبطه خورند.


هرچند هرکسی که الفبای جریان های سیاسی را در کشور ما بداند به خوبی می داند که مخالف با تابش و تخریب او جریانی است برای از  تنگ کردن عرصه و احتمالا اخراج جریان موسوم به اصلاح طلبی از انتخابات آتی است اما در این مبارزه نابرابر به گمانم نباید در حق کسی که کمر به خدمت بر ای شهر و استان بسته است اجحاف شود.


مهم نیست در این شهر تابش نامزد انتخابات مجلس شود یا نشود  و حتی مهم نیست رای بیاورد یا نیاورد ، مهم این است که  "" اخلاق "" لگد مال تسویه و تصفیه  حساب های جناحی و اغراض شخصی نگردد.  


یادمان نرود  اخلاق را  نمی توان با """ فتو شاپ """ به شهر وصله کرد. نگذاریم حرمت ها شکسته شود ، نسل فردا اردکان را با اخلاق می خواهند نه با ........

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:55

اقای عابدی، تقصیر خودتان نیست!
هرچند شما به اصطلاح فلسفه خوندین ولی متاسفانه فکرتان بالاجبار در یک چارچوب ضعیف رشد یافته که امکان تفکر همه جانبه رو از شما گرفته.اینو من میگم که به خوبی با تفکر شما اشنا هستم!
شما نمی خواهید بفهمیم 16 سال حرف کمی نیست! ولی در این 16 سال اردکان مصداق بارز توسعه نامتوازن شد. 16 سال در اردکان هیچ کار علمی صورت نگرفته و فقط دل خوش به نفوذ بودیم.بیشتر ادامه نمیدم ولی واقعیت ها رو ببینیم و جلوی نقد را نگیریم.
متاسفانه شما مدیریت و اقتصاد نخوندین که خیلی از مسائل رو متوجه بشین.

محسن عزیز:
بنده نظر خود را گفتم ، هیچ ادعا و اصراری هم ندارم که درست باشد ، می تواند صد درصد هم اشتباه باشد.
غرضم این بود که دراین شهر ، باب نشود که هر کسی که به نوعی به این مردم خدمت کرده است حالا کم یا زیاد مورد بی مهری قرار گیرد.

یک ضرب المثل است که می گوید: بابی کشی باب نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد