اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

سبز ، به رنگ آرامش


در کلام معصوم است که :  ""   نعمتان ، مجهولتان ، الصحه و الامان ""


و الحق که این کلام کوتاه ، دلالتی عظیم بر نقش غیر قابل انکار تندرستی و امنیت در زندگی آدمیان دارد. روزگاری این قدر ، بیشتر نمود پیدا می کند که خدای نکرده از دست داده و یا کم رنگ شود.


خوشحالیم که در میهن اسلامیان به یمن تلاش خستگی ناپذیر سبزپوشانی از جان گذشته ، سالهاست که امنیت و آرامش چهره غالب شهرها و روستاهای این کشور شده است. 


بی شک باید دست بوس همه این عزیزان بوده و همه مسئولین باید تمام قد به احترام زحمات شبانه روزی و خالصانه این بزرگان امنیت بخش ، از جای برخاسته و تمام هم و غم خود را تامین بهترین زندگی اعم از مادی و معنوی برای این عزیزان قرار دهند.


و اما امنیت تنها جانی و مالی  نیست. این روزها و با گسترش فضاهای مجازی ، امنیت "" روانی "" بیشتر نقش خود را نشان داده است. ترویج شایعات ، شبهات ، هتک حرمت ها  و... که بعضا با اغراضی خاص در فضای مجازی صورت می پذیرد ، این روزها بدجوری سوهان روح مردم و شهروندان شده است. 


کافی است عضو یکی ، دو گروه در فضای مجازی باشید و یا صفحه ای در یک شبکه اجتماعی داشته باشید ، انگاه بیشتر متوجه می شوید که ترویج برخی افکار و شایعات و تخریب ها چگونه یک روز خوب را از شما میگیرد. 


آری:


نیروی خدوم انتظامی بی شک براین مهم نیز واقف است که امنیت همه جانبه شهروندان را تامین نماید . وتلاش های این  روزهای  پلیس فتا در فضای مجازی ، بی شک نشان از اهمیت این مهم برای این عزیزان دارد. 


برخود فرض می دانم  هفته گرامیداشت  مقام شامخ نیروی انتظامی را خدمت تک تک این عزیزان تبریک عرض نموده و استمرار خدمت صادقانه آنان را از خداوند منان خواهانیم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد