اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

عرض تبریک



""  اردکان من "" انتخاب سومین ریاست محترم  شورای چهارم را تبریک عرض نموده و برای سرور گرامی جناب آقای    آسایش    توفیق روز افزون  آرزو مند است. بی شک توان و سابقه مدیریتی ایشان ، می تواند راهگشایی برای  چالش های شورا باشد. 


نظرات 4 + ارسال نظر
مجمدعلی صفویزاده شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:25

سلام

اقای عابدی ما به هر دری زدم نتونسم تاریخ تولدتو پیدا کنم

برا همین اومدم تو این کوچه پس کوچگه وبلاگ
پیش ما بگی

مشه بگی؟

شما ؟؟؟؟؟

محمدعلی صفویزاده یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:15

یکی از شاگردات.

شرمنده به جا نیاوردم

صفویزاده سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:22

اقای عابدی خواهش دارم برادر
لطفا بزرگی کنید اذیت نکنید

تاریخ تولدتونو بدید لطفا لطفا لطفا

تا نشناسم
و تا ندونم برای چی تاریخ تولد من برای شما مهمه
عمرا اگه بهتون بگم
خودتون رو خسته نکنید.

شب خوش

صفویزاده یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:58

اخرش تاریخ تولدد نگفتی
واقعا حیف

گذشت .............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد