اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

کنکور 94

زنگ آغاز ماراتن کنکور سراسری در اردکان


دست همه عزیزانی که  هر کدام به نحوی در هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رقابت نفس گیر علمی تلاش نمودند درد نکند .


مخصوصا عزیزان دانشگاه  نور ، آموزش و پرورش ، نیروی انتظامی و اورژانش


http://s6.picofile.com/file/8193141500/%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1_94_%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86.jpg


به امید موفقیت همه داوطلبین عزیز


.

نظرات 5 + ارسال نظر
رز آبی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:19

آقای عابدی تعداد شرکت کننده ها در هر گروه در اردکان را قید میکنید لطفا ؟ آخه دیروز شنیدم که مثلا دخترا در گروه ریاضی 18 نفر بودن .
یه زمونی که ما کنکور میدادیم تالار تختی و سالن هاشمی و دبیرستان انصاری و دبیرستان علامه مجلسی پر بود از داوطلبین و چه رقابتی سختی بود اما الان ......

متاسفانه آمار دقیق نداردم اما اینو می دونم که تنها یک پیش دانشگاهی ریاضی دخترانه در خادم زاده وجود داشته است.

ابوالفضل عامری شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:47

یادش بخیر یک سال گذشت

مروارید شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:36

یه سال گذشت و من از نتبجه به دست اومده راضیم خدار وشکر .
امیدوارم بچه های امستل هم راضی باشن

آرزوی دیرین شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:16

بیاد کنکور 89 .... واقعا چه ماراتنی بود ....

فاطمه جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:06

با سلام
با احترام یاداوری کنم که بله پیش دانشگاهی ریاضی در کنکور امسال شرکت کردند 18نفربودند وآن هم در دبیرستان علی بن ابی طالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد