اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

انتظار واقعی

جمله کوتاه اما پر مغزی است :  منتظران مصلح ، خود باید صالح باشند.


می گویند عدم لیاقت انسانها از درک ظهور حضرت ، دلیل غیبت ایشان است و به قانون فلسفه وقتی علت امری محقق شود ، معلول لاجرم محقق خواهد شد و اگر بر قاعده خلف بخواهیم حرفی زده باشیم باید بگوییم حضرت زمانی ظهور می یابند که علت غیبت مرتفع شده باشد.


پس علت که همان "" عدم شایستگی "" است باید مرتفع شود. به جاست بکوشیم جامعه ای بسازیم که لیاقت درک ظهور آخرین منجی را داشته باشد.


جامعه ای عدالت محور ، سراسر صداقت و راستی ، یکرنگی و خلوص ، معنویت و...


آری:


آنگاه می تواند با تمام وجود فریاد زد : اللهم عجل لولیک الفرج 


میلاد منجی عالم بشریت ؛ آخرین ستاره تابناک امامت برهمگان مبارک باد.



.

نظرات 4 + ارسال نظر
رز آبی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:29

در مورد وقوع قیامت و ظهور حضرت مهدی سوالهای زیادی ذهنم را مشغول کرده . کدام زودتر اتفاق میوفتد؟ هر کس در این زمینه اطلاعاتی دارد ممنون میشنم در اینجا مطرح کنه .

جواب پر واضح است .... اول ظهور است بعد قیامت که زمان وقوع هر دو هم بر همه مجهول است

سحر چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:08

ممنون
عید شما هم مبارک

حرفتون درسته شعار هم که نیست
ولی از خودتون شروع کنید
ما هم از خودمون

انشا الله

رز آبی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:05

بله جواب پر واضح است . برا من هم بود . اما چون این چند روزه مطالب و چیزهای عجیبی در مورد ظهور ناگهانی قیامت و تقدم و تاخر وقوع این دو حادثه عظیم از اینترنت خوندم در حدی که مخم داره سوت می کشه . براهمین خواستم سوالمو طوری مطرح کنم که جوابای دیگران هم بدونم .

ابوالفضل پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:51

عیدتون مبارک
به امید ظهور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد