اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

بدون شرح



http://s6.picofile.com/file/8186563600/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85_2.jpg
 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دلسوز دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:44

جناب عابدی باسلام
چندی پیش در مطلبی که شما درج نموده بودید نظری را نگاشتم به امید آن که به آن عمل شود ولی گویا تحقق این امر از منظر شما که مدیر دبیرستان نمونه هستید عملی نیست
عرض کرده بودم که چه خوب می شود اگر در هفته معلم از معلمانی یاد شود که سالهای دور دراین دبیرستان خاک گچ تخته سیاه خورده اند و دکترها و مهندس ها تربیت کرده اند و اکنون که باز نشسته شدند گوشه عزلت برگزیدند و هیچ کس حتی جناب اشرفیان که روزی با این عزیزان دوستی صمیمی بودند هم احوالی از آنان نمی پرسند
من که روزی پدرم معلم همین مدرسه بودند و زحمات بسیاری کشیدند دلم میسوزد به حال این فرهنکی عزیز
نام نمیبرم اما امیدوارم هرچند کم حتی با یک کاغذ تایپی 1000 تومانی از ایشان تقدیر کنید که چرا که واقعا این اداره محترم آموزش و پرورش در حق ایشان و سایر فرهنگیان بازنشسته محترم اجحاف کرده اند

دوست عزیز: کافی است نگاهی به محتوای جشن سپاس آموزشگاه در بهمن سال گذشته و مراسم گرامیداشت مقام در اردیبهشت امسال بیاندازید احتمالا جواب انتقاد و تذکر به جای خود را خواهی یافت.

ممنون از ارائه نظر

سلام سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:15

یعنی هیچ قطره اش روی سر معلم نمی چکد ؟چرا؟

دلسوز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:17

در جوابیه پاسخ شما
متاسافانه شما فهرست دبیران دبیرستان نمونه را به همین چند نفر محدود کرده اید
اما از دبیرانی که روزی معلم همین دبیران ارزنده بودند و در همین دبیرستان تدریس کرده اند حتی نامی نبردید
خواهشا نگویید که از همه یاد کرده ایم چرا که ابوی حقیر سالها معلم این دبیرستان بوده
اما به لطف روسای محترم آموزش و پرورش هیچ کجا نامی از ایشان برده نمی شود
عذرخواهی میکنم بابت این حرف اما امیدوارم خراب شود این آموزش و پرورش با این روسای به درد نخور که حتی دوستان صمیمی خود را نیز از یاد می برند

کوتاهی و قصور از جانب خودم را می پذیرم . حق با شماست
اما از طرف دیگران به خودشان مربوط است

ممنون از یادآوریتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد