اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

بدون شرح اما قابل تامل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://s6.picofile.com/file/8178493650/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
نکته سنج اهل این دیار به غارت رفته سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:34

اگه تابلوی کوچه شهید فتاحی کمالی شاکر پایدار افخمی فتوحی دهقانی کارگر وچهارصد وبیست شهید دیگر هم بود اینجوری بزرگ نمایی می کردی؟ صدها تابلوی کوچه شهید دیگر در مناطق محروم شهر که بنام این حماسه آفرینان نامگذاری شده کنده شده وهیچ کس هم توجه ای ندارد علاوه بر هدر دادن سرمایه این مردم تابوها هم بلاتکلیف رها شده وبعضا هم از طرف عده ای سود جودو اسقاطی شده ودر آهن فروشی ها فرخته شده است کجایی تا از آن گزارش تصویری تهیه کنی ؟

دوست عزیز شما عکس بگیر بفرست اگر درج نشد آنگه گله کن .

خواهشا شهید و شهادت را سیاسی نکنید چون آنانی که رفتند اگر سیاسی بودند شاید خیلی هایشان نمی رفتند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نکته سنج اهل این دیار به غارت رفته سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:53

این قیاس شما مع الفارقه استاد کمی تامل کنید بهتر است !!
شما در پی اشکالات وکوتاهی عملکرد مسولان شهر نسبت به مسائل شهر ی واجتماعی هستی . من که اینقدر بیکار نیستم تا غلط مسئولان شهر بی صاحبی چون اردکان را در بوته نقد بگذارم اگر بیکار بودم هزاران مورد از کم کاری مسئولان بی تعهد اردکان را برایت رقم می کردم تا مثنوی هفتاد من شود . حرف یسیار است استاد .همه ول معطلیم شهری که نمایند ه اش؟ فرماندارش؟ شهردارش؟ شورای شهرش؟ مسولانش ؟ یاشند هیچ توقعی بهتر از این نمی باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد