اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

ایست ، آب ، نیست


بحران آب جدی است . اگر :


1- میزان نزولات جوی اینگونه کم باشد


2- اگر مصرف شهروندان در راستای صرفه جویی و بهینه سازی پیش نرود


3- اگر صنایع پرمصرف آب در شهر کنترل نشود


4-و...


روزهای سختی پیش روی داریم .




نماز استسقا فردا عصر ، بهشت شهدای اردکان


نظرات 5 + ارسال نظر
رز آبی یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:40

خدا به خیر کنه تابستون امسال را با این کمبود آب .
من موندم با این کمبود آبی که داریم چه جوری چرخ اینهمه کارخونه تو شهر ما و همسایه ، میبد داره میچرخه ؟؟؟

سعید یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:31

اگه به نمازه چرا تو تابستون نماز نمیخونند بارون بیاد؟؟؟؟

همه جا پیش بینی شده این هفتع بارندگی داریم

رز آبی دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:56

این رز آبی کیه؟؟؟؟؟؟؟

رز بنفش دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:58

این رز آبی کیه؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیزی که به رنگهای مختلف خود را نشان می دهی ؛ گاهی سفید ، گاهی آبی ؛ گاهی مشکی و...

مهم این است که من بدانم رز آبی کیست که می دانم .

ضمنا آی پی های واحد یعنی نظرات ازآن شخص واحد است .

94.183.202.205

رز سیاه دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:00

اینرزآبی خشی کن کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد