اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

دنیای کوچک

.


 از قدیم گفته اند : کوه به کوه نمی رسه  آدم به آدم می رسه


و من امروز بعد از 21 سال به شاگرد دیروزم رسیدم . البته این بار در کسوت مدیری همان دبیرستانی که حقیر دودهه پیش معلم آن بودم و رحمن بدخش شاگرد سال اول و دوم  من


یادش به خیر .... دبیرستان شمس تبریزی جاورده از توابع دهدشت 





امروز که آموزش و پرورش اردکان میزبان جمعی از مدیران مدارس متوسطه استان کهگیلویه و بویر احمد بود ، فرصتی دست داد تا رحمن را بعد از سالها ببینم. 



واقعا روز خوبی بود و حس خوبی ....

http://s5.picofile.com/file/8168145142/koh.jpg





نظرات 6 + ارسال نظر
رز آبی سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:16

بله کوه به کوه نمرسه آدم به آدم میرسه
یه عکس هم از اون زمون خودتون و همین دانش آموزو اگه دارین بذارین

!!!! چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:59

آقای عابدی به عدالت شما کاملا شک کردم!!!
شما چطور میخواستید در شورا نماینده مردم شوید وقتی عدالت ندارین که هم نظراتم را تایید نمی کنید؟
چرا در دولت قبل وقتی یک نفر در شهر کج راه میرفت شما مینوشتید ولی حالا با این همه فسادی که این مجموعه مدیریتی شهر داره هیچ چیز نمی نویسید؟!؟!

ابوالفضل پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:27

این همه چیزی نوشته
دیگه چیکار کنه

بعدشم بنده خدا کارو زندگی داره همیرو اگه انتقاد کنه میره تو گونی

مسعود پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:29

حالا به ما چه که میرسه یا نمیرسه ؟

دانش‌آموز شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:49

ببخشیدبچگی‌کردم‌من‌رو‌ببخشی‌ازقدیم‌گفتند‌بخشش‌ازبزرگان‌است

جواد سرکارگر شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:51

تحصن جانبازان اردکانی
مقابل فرمانداری اردکان

امروز بدنبال عدم توجه نوریان و کیوان ارا جهت کمک هزینه جانبازا ن هفتاد درصد به بالای شهرستان که حدود بیست نفر می باشند و اینکه در هیئت مدیره انها تصویب ننموده اندو اظهار داشته اند ما این پولها را نداریم و بنیاد شهید اقدام کند و عدم جواب نامه فرمانداری اردکان که نوعی توهین به بالاترین مسئول اجرایی شهرستان است دست به تحصن زدند
جنابازان هفتادرصد شهرستان صبح امروز طی حضور در فرمانداری اردکان و محل کار فرماندار که اغلب دارای قطع عضو می باشندنسبت به عدم رسیدگی به وضع درمانی خود توسط چادرملو و گندله اعتراض داشتند این عزیزان انتقاد داشتند که چرا باید چادرملو و گندله با این همه امکانات و درامد سرشاری که دارند هیچ کمکی به شهرستان نکند اما سنگ اهن مرکزی بافق بنا به گزارشات موثق بهترین امکانات رفاهی و هزینه درمان را در اختیار جانبازان قرار دهد و با هزینه خود این عزیزان را به مشهد و اماکن تفریحی ببرد یکی از جانبازان ضمن در اوردن پای مصنوعی خود اظهار می داشت پزشکم دستور داده باید پایت عوض کنید که هزینه پایم چهار میلیون می شو د که اصلا نه بنیاد و نه خودم توانایی چنین کاری را دارم دیگری تعریف می کردبارها تشنج کرده ام نه بیمارستان و نه بنیاد امبولانس داشته اند تا بنده را به اورژانس ببرند؟ دیگری در حالی که نای صحبت کردن نداشت تعریف می کرد گناه ما چیست که باید این همه معادن و صنایع در اردکان باشد اما هیچ کمکی به ما نکنند.اغلب این عزیزان از مشکلات روحی و روانی رنج می برند و می بایست هر از چند گاهی انها را به مسافرت برد که هیچ خبری از ان نیست تعدادی از انها توانایی ماشین سوار شدن را ندارند که باید همسرشان انها را جابجا کنند. این عزیزان طی نامه ای خطاب به فرماندار و مهندس تایش خواستار رسیدگی به موضوع شدند و اعلام داشتند در صورت عدم پاسخ به درخواستشان تحصن خود را به گندله سازی و چادرملو خواهند کشاند.یکی از جانبازان گرامی اظهار می داشت: صبر و تحمل ما تمام شده است اگر انها همه چیز را بخواهند در قالب قانون ببینند اولا چرا سنگ اهن مرکزی بافق به جانبازان می رسد و دیگر اینکه رشوه و رشوه خواری انها خلاف قانون نیست اما کمک به یک مستمند خلاف قانون می باشد ودیگر زمان را از دست نخواهیم داد یکی دیگر از جانبازان قطع پا بیان می داشت علاوه بر سختیهایی که دارم دو تن از دامادهایم بیکار هستند ایا نمی توانند انها را بکار بگیرند؟ودر پایان جانبازان ضمن تشکر و حمایت و هم دردی مسئولین شرکت سنگ اهن مرکزی بافق به جانبازان اردکانی درخواست برکناری مدیر عامل چادرملو شدندو طی طوماری درخواست داشتند در صورت عدم توجه وارد عمل خواهیم شد. توضیح اینکه دو تن از جانبازان به علت تشدید بیماری روانه بیمارستان شدند.
جناب مهندس تابش دیگر تا کی قرار است سکوت کنید وقتی جانبازان ما لباس رزم پوشیدند و بیرون امدند ان وقت دیگر دیر خواهد بود شما نماینده ما هستید باید به این عزیزان کمک کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد