اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

به افتخار رفتگران عزیز

.


انشای پسر به پدررفتگرش:


پدرعزیزم، من به خوبی میفهمم که بسیار باشرف است آنکس که انسان باشد و بین آشغالها نان پیداکند،
تاآنکس که؛ آشغال باشد و بین انسانها نان پیداکند...!
دردی که انسان را به سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست که
انسان را به فریاد وا میدارد...!
و انسانها فقط
به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!





نظرات 3 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:57

من آشغال نوکرتم رفته گر هی آشغال میشم تا تو منو جمع کنی

واسه سلومتی تمام این عزیزان که به زیبایی شهرمون و شعورمن کمک می کنند صلوات

موش کور پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:48

عالی بود عالی

دکتر جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:09

کورمرگ بشه بره درس بخونه! مقصر خوده همین آشغال جم کنا هسن.

مثلا دکتر هم هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد