اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

زمستان ...


زمستان است و تنهایی 



نظرات 6 + ارسال نظر
Silent دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:18

میــــــــــــــــــــگــــــــــذره

خدمتگزار مردم دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:16

سلام
این نظرسنجی کذایی رو از رو وبلاگت حذف کن! این همه خدمت و آثار پربرکت به فضل الهی ، اونوقت شما آسمون ریسمون میبافی؟
با اینکارت دل شهدا و امام شهدا و اسرا و فقرا را به درد آوردی!!!

خامنه ای رهبر جهان است دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:24

با سلام
از طریق وبلاگ پرمخاطب شما از مهندس عبدلله کمالی شورای شهر تشکر مکنم
پارسال با بارندگی کوچه ما غرق در آب مشد تلفنش کردم گفتم مهندس یه کاری بکن دوباره رأی بهت بدم بگو یکی چاه بکنن این چه وضعیه؟
خدا خیروش بده دیروز دیدم نیروهای خودجوش شهرداری رختن درن چاه مکنن بعدش هم آسفالت رختنو و غلطک زدن روش
عبدلله کاکا دسد درد نکنه !!

موش کور چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:48

سلام
با دیدن این عکس یاد آهنگ زیبای « رو تک درخت خونه یه یاکریم نشسته » افتادم . دست مریزاد

رز آبی پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:51

4 ساله داره پدرمون در میاد از بس رفتیم شهرداری که کوچمونو آسفالت کنن . اما بی فایده ست .
کدوم خدمت ؟ کدوم آسمون ریسمون؟ جناب خدمتگذار مردم .

یه رهگذر چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:22

من عاشق یکرنگی فصل زمستونم......

تنهاییم چیز خوبیه.......گاهی وقتا داشتن بعضیا تنهاترت میکنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد