اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

ماهم می توانیم

در خبرهای اداره کل آموزش و پرورش استان ، خبری درج شده است که بعد از خواندنش ، به فکر فرو رفتم که آیا واقعا ما نمی توانیم .


اردکان  و غنای فرهنگی آن دراستان چه میزان است ؟


ظرفیت های علمی و اخلاقی و پژوهشی ما در چه حد است ؟


و از همه مهمتر سرمایه های معنوی این شهر ، آیا واقعا کم اند یا ما کمی غافل شده ایم ؟


این روزنوشت که بیشتر به درد نوشت شبیه است ، هرگز منکر ابتکار عالی یک شهروند علیم تفتی نیست ، واقعا باید به این عالم تفتی به خاطر این حرکت ارزشمند تبریک گفت ؛ اما مگر می نمی توانیم؟؟؟ 


مگر ما نمی توانیم با کمی درایت و حسن تدبیر جایزه ای علمی برای نخبگان شهرمان به نام   نخبگان  شهرمان طراحی کنیم. 



مگر ظرفیت اردکان کمتر از تفت است؟



مگر برزگانی چون اخوان فرزان ویا  دکتر داوری ها و یا امثال دکتر فاطمی ها و... در این شهر کم اند که به نامشان ، جوایزی اهدا شود. انتظار دارم این تلنگر تفتی ها ، باعث حرکت ما اردکانی ها شود. 



خبر مربوطه را ((  اینجا  )) ملاحظه نمایید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه نفر پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:55

ببخشید آقای عابدی عزیز.مطلب شما خیلی جالب بود ولی در دو خط مانده به آخر کلمه دکتر را به اشتباه"ذکتر" وارد کرده اید لطفا تصحیح کنید

ممنون

یه کسی جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:06

ذره را تا نبود همت عالی حافظ
طالب چشمه خورشید درخشان نشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد