اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

20+1

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اردکان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در جلسه ای که وزیر آموزش و پرورش و نماینده مردم اردکان حضور داشتند محمدرضا تابش با اشاره به کسب رتبه نخست یزدیها در کنکور سراسری برای بیست و یکمین سال پیاپی و تشکر از زحمات دانش آموزان و حمایت خانواده های آنان، معلمان، مدیران و کلیه دست اندرکاران تعلیم و تربیت استان یزد،از وزیر درخواست کرد از تلاش مسئولان آموزش و پرورش استان یزد به نحو شایسته ای قدردانی شود.

دکتر فانی نیز با تبریک این موفقیت را به مردم، مسئولان، دانش آموزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان یزد تبریک گفت و از سخت کوشی و تلاش دانش آموزان و فرهنگیان تقدیر کرد.


نظرات 4 + ارسال نظر
رز آبی دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:06

احسنت به آغا تابش بعد 21 سال

محمد سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:42

خجالت آغ فانی
اقه زحمت کشیدن و تشکر کردن !!!

fanoos سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:50

چرا پس به خاطر بالا بودن آمار طلاق و اعتیاد کسی ازمون تشکر نمیکنه هان؟چرا؟؟؟؟؟؟؟

مروارید چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:23

خوب حالا که اینقدبچه ها زحمت کشیدن ازشون تقدیر شده؟؟؟؟البته خبر دارم از رتبه های دو رقمی تقدیر شده.پس بقیه چی خدایی اون بچه ها هم زحمت کشیدن رتبه 100 تا 900 شدن هم تقدیر میخواد نمیخواد بنظرشمااااا؟؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد