اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

حلول ماه آزادگی




محرم ،  فصل تغییر رفتارها از بندگی به آزادگی و از ذلت به عزت است ، زیرا صاحب عاشورا فرمودند:


انی لا اری الموت السعاده ، والحیاه من الضالمین الا برما



.



نظرات 3 + ارسال نظر
رز آبی شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:33

السلام علیک یا اباعبداله

مروارید یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:48

امیدوارم بااومدن محرم دلای آدماحسینی بشه نه فقط ظاهرشون.امیدوارم این ماه فرصتی برای ادمابشه تابه واسطه ی این ماه خودشون روازبندشیطون رهاکنند نه این که به بهانه ی محرم به بندشیطون بیفتند. امیدوارم ادمابخاطرصاف کردن قلبشون باامام حسین ازخونه هاشون بیرون برن نه برای سیاه کردن قلبشون با گناه!
یاامام حسین مواظب ماادماباش تا با بهانه های بیخودیمون حرمت این ماه عزیز رو زیرسوال نبریم.
آمین

یا حسین شهید .ع. سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:02

سلام.ماه محرم که ماه درس وعبرت وآموزش پیروزی عقیده پاک اسلامی بر عقیده وایدئولوژی کفروالحاد است متا سفانه برای بعضی ها به یک تفریح وتظاهروچشم وهم چشمی تبدیل شده وعده ای نیز به فکرنشان دادن خود ومال ومنال خود ازطریق این ماه حزن واندوه میباشند.خدا همه ما را ازپیروان واقعی ان حضرت قراردهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد