اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

زیبایی اردکان




روستای زیبا و تاریخی خرانق اردکان 




.

نظرات 3 + ارسال نظر
رز آبی یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:57

عکس بسیار زیبا و ماهرانه، مخصوصا آسمان ابریش. عکاس کی بوده ؟

محض اطلاع شما و سایر دوستان عرض کنم که :

هرعکسی که لوگو اردکان من پایینش بخوره عکاسش خودم هستم

یه هنری دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:25

سلام استاد خوشحالم که درس دادن توی هنرستان روی ذوق هنریتون اثرگذاشته.برااینکه توچنین شرایطی عکس دلنشین تری داشته باشین خوبه که از فیلترskyاستفاده بشه .البته ببخشیدقصدبی ادبی ندارم امیدوارم ناراحت نشین

همشهری دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 21:59

عکس خشی گرفتی آغا عابدی
مگید رز آبی فهمیده عکاس کی بوده؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد