اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

حج فقرا


اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند


ای به قربان تو شاها که حج فقرایی


نایب الزیاره همه دوستان بودم در پابوسی حرم ملک پاسبان علی بن موسی الرضا ع و شما را به تماشای سه عکس از مجموعه عکس "" زیارت "" جقیر دعوت می کنم








اینم یه عکس پانورا ما که به دیدنش می ارزه 


اینجا 



جای همگی خالی....





نظرات 3 + ارسال نظر
اردکانی شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:36 http://mosavi_iman@yahoo.com

سلام
زیارت قبول اغا مرتضی . پس بگو چرا چند روزه وبت کلی شده و نمیای . خوش گذشت سفر

ممنون برادر
جای همه دوستان مخصوصا شما خالی بود

یه دانش آموز خیلی قدیمی یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:33

سلام آقای عابدی
زیارتتون قبول
و ممنون بابت عکسای خودتون.

مهدی شاکر یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:06

جناب اقای عابدی زیارت قبول .ضمناروزخبرنگارروبه شمادوست عزیز تبریک عرض مینمایم

ممنون
هم خدا قبول کنه و هم نصیب شما هم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد