اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آموزش در آرامش

.

به نظرم هر مجموعه برای رسیدن به استراتژی و هدف خود باید "" شعاری وزین "" داشته باشد. شعاری که برخاسته از منویات آن مجموعه و در برگیرنده همه اهداف متعالی آن باشد. 


وقتی از رئیس آموزش و پرورش شهرمان شنیدم که به جد می کوشد تا شعار "" آموزش در آرامش "" را محقق کند به عنوان کوچکترین عضو خانواده بزرگ فرهنگیان شهر بر خود بالیدم .


بالیدم زیرا براین باورم که آموزش تنها و تنها در سایه آرامش محقق می شود. اکنون و دراین برهه از زمان رسالت ما فرهنگیان به مراتب سخت تر از گذشته شده است. دانش آموزانمان با چالش های فرهنگی و غیر فرهنگی زیادی روبرو هستند. اردکان آبستن حوادث ناهنجار اجتماعی زیادی شده است ، زنگ خطر بارها و بارها بیخ گوشمان زده شده است ، پس باید به دور از همه هجمه های سیاسی و سیاسی بازی ، خدای ناخواسته عقده های درونی و بیرونی ، سنگ اندازی های معمول و غیر معمول ، همه دست در دست همه داده  و باردیگر اردکان را به قله رفیع دانش برسانیم.


البته دراین میان مغفول نماند که رسیدن به قلل تعالی آموزشی تنها آمار و ارقام های کمی را شامل نمی شود ، مجدانه می طلبم تا نسلی را بسازیم که در کمال آرامش ، درست زندگی کردن را از ما بیاموزد. نسلی دین بارو ، مودب ، خردورز و در یک کلام نمونه کامل انسان اسلامی


باری:

این آموزش و پرورش متعلق به همه است و هیچ کس حق انحصاری کردن آن را ندارد ، پس بکوشیم تا در ساختن فرهنگی شهرمان به زعم خود سهیم باشم. 


.


نظرات 1 + ارسال نظر
آشنه هسم پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:57

آغا مرتضی درباره خودو دون اونجه ک نوشتی خط افقی به امتداد 25سال!مشالادون باشه چند سالدون؟چل و هف هش سال بهدون مخوره!حالا دگه بره بازنشس نشی؟
کس غیزه نیسی ما خو خیری ازدون ندیدم!!

نظر لطفتونه
خدا کنه دیگران خیری دیده باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد