اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

کنکور تجربی

کنکور تجربی شلوغترین کنکور بود. 


تعداد داوطلبین دخرت : 176 نفر      تعداد غائبین :  17 نفر


تعداد داوطلبین پسر:     131 نفر      تعداد غائبین :   19 نفر



تصاویر و حواشی ادامه مطلب ......

 

 



می رسد اینک بهار....




دقایقی قبل از توفان




اولیایی که تاآخرین لحظه کنار فرزندان خود بودند



زحمت کشان تدارکات 



دکترهای آینده ..... و نگاهی بلند به  فردا



شوق ورود 




وسالنی پر همهمه



بگرد پیدا کن ....



عجب خوش تیپی است این آقا



عزیزان  کم مشتری  ( تنها یک مراجع ) اما دلسوز وهمیشه در صحنه



ومادرانی که تا ظهر قرآن خواندند و دعا کردند



حضور نماینده تام الاختیار سنجش برای رفع مشکل یکی از داوطلبین



درود بر این همت ... درود




انواع دوپینگ .... سنتی و صنعتی 


.




نظرات 2 + ارسال نظر
رها خانوم دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:16

اینجا خبری از دخترا نیس چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابوالفضل چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:32

این همه من ژست گرفتم پس عکس من کو!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد