اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

کنکور 93 اردکان در آینه تصویر

 اگر خدا بخواهد  ""اردکان من ""  گزارش تصویری جالبی را از هر جلسه آزمون منتشرخواهد شاخت .


گزارش اول : رشته ریاضی


تعداد داوطلبان دختر 20  غایبین  3 نفر    تعداد داوطلبین پسر 92 نفر  غایبین 10 نفر


گزارش تصویری در ادامه مطلب....




قبل از هرچیز وظیفه خود می دانم از ریاست محترم دانشگاه پیام نور و نماینده تام الاختیار آزمون سراسری که فرصت این عکاسی را در اختیار حقیر گذاشتند تشکر و قدردانی نمایم. 


  


 


نرم نرمک می آیند......



پیش ریاضی شاهد



پیش ریاضی شرف



خانم مهندس ها....



سمت چپ سینه !!!!!!!!



بدون شرح !!!!



بخشی از عزیزان عوامل اجرایی 



وخانواده های چشم انتظار زنگ پایان کنکور



برخی واقعا گرمشان بود !!!



زحمت کشان پیام نور



و خادمان نیروی انتظامی


 


و خداحافظ کنکور ......





نظرات 1 + ارسال نظر
رز آبی پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:32

دستمریزا زیبا بود .
عکس زیرپوش آبیه جالب بود . بازم جا شکرش باقیه با زیر شلواری و دمپایی نیومده سر جلسه کنکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد