اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

از فردا


اینها بخشی از دانش آموزان امسال من بودند که از فردا رقابت علمی خود را در آزمون سراسری شروع می کنند، برای پیروزی و موفقیت همه این عزیزان دعا می کنم.




*********************



نظرات 4 + ارسال نظر
سید مهدی طبایی چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:38

سلام
با آرزوی بهترینها و موفقیت و بردن پراید

ی دانش اموز چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:52

ایشالا که خداوند کمکشون میکنه

ولی پراید که مال دخترا هستش

ح.اﺩﺑﻲ شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:00

ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻤﻨﻮﻥ اﺯ اﻳﻦ ﻋﻜﺲ ﺟﻠﺒﻲ ﻛﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ

حمید پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:38

با سلام
هیشتاشون هیچ خری نشدن تا تصاویر بعدی وتوصیف بعدی خدافظ

ظاهرا شما هم هیچ ....نشدین با این ادبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد