اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

حقوق شهروندی

این روزها که آوازه حقوق شهروندی و الزام به رعایت آن از گوشه و کنار به گوش می رسد ، تذکار این نکات شاید خالی از لطف نباشد.


هوای گرم تابستان در راه است و مردم حقشان است که در فضا های سبز شهری لختی را بیاسایند. اما گاهی این آسودن ها همراه با زیر پاگذاشتن حقوقشان توسط برخی دیگر از شهروندان است.


کافی است شبی از شبها سری مثلا به پارک آزادی بزنید. خانواده های بسیاری آنجا را برای استراحت شبانگاهی خود انتخاب نموده اند اما برخی دیگر ظاهرا آنجا را با جاهای دیگر اشتباه گرفته و آمده اند.


کشیدن قلیان ، مصرف سیگار ، مزاحمت های ناموسی ، حرکات ناشایست برخی جوانان ، استفاده نادرست از فضاها و.... نمونه هایی از زیر پاگذاشتن حقوق کسانی است که این فضا را برای واقعا استراحت انتخاب کرده اند.


گماردن پلیس انتظامات پارک ، نصب کیوسک پلیس و نظایر این اعمال می تواند در آرامش بخشیدن به خانواده ها در راستای حفط آرامششان موثر باشد.


امید که این اماکن همچنانکه راه اندازی شده اند ، با کمک همه مخصوصا شهروندان عزیز به اماکنی برای واقعا استراحت تبدیل شود .


نظرات 4 + ارسال نظر
غلامعلی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:49

نظرتون چیه یه دکه امر بمعروف هم بزنیم

mostafa دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:01

سلام آقای عابدی
مثل همیشه خواننده مطالب وبلاگتون هستم.ازتون میخوام یه گزارشی یا مطلبی چیزی در مورد اتباع بیگانه و افراد غیر بومی شهر بنویسید.بلکه مسئولین به هوش بیان.
حتما شما هم خبر مربوط به قتل یک پیرزن اردکانی توسط فرد غیر بومی رو شنیدید.خواهشا در این مورد و به طور کلی در مورد صنعتی شدن شهر و هجوم افراد غیربومی به شهرمان بنویسید

سلام بر مصطفای عزیز

گوش شنوا پیدا کن نویسنده زیاد است.

احمد سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 00:11

واقعا وجود انتظامات و نیروی انتظامی تو پارک لازمه.حتی بعضی وقتا موتوری‌ها موتورشون میارن تو محوطه پارک و باعث اذیت مردم مشن

sadegh352 سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:36

اگه مزاشتن یکی قهوه خونه بزنن تو اردکان یا یکی باغ بزرگ باشه مخصوص قلیونیا دگه مشکلی نبود....کجا برن جونای مردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد