اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

سفرنامه تصویری جاورده


نوروز امسال بعد از دو دهه ، خداوند توفیق دیدار مجدد از استان کهگیلویه و بویراحمد / شهرستان دهدشت / بخش چاروسا و از همه مهمتر روستای جاورده را نصیب اینجانب کرد. 

ماحصل این سفر تصاویری ماندگار شد که شما عزیزان را به دیدن تعدادی از آنها دعوت می کنم 


ادامه مطلب....


 

 



سرو  40۰0 ساله ابرکوه 



گردنه اقلید - یاسوج 



بازار سنتی یاسوج 



بازار لباس و پارچه یاسوج



میدان قهرمان نامی ایرانی آریوبرزن در یاسوج



دشت زیبای باشت



طبیعت بکر



دبیرستان شمس تبریزی جاورده / البته ساختمانی که 20 سال پیش دبیرستان بود و الان دارالقرآن 



امام زاده سید محمود (سیدمحمی) از امامزادگانی که فوق العاده مورد احترام مردم چاروساست



آبشار زیبای کمر دوغ 



دوسال در این خانه که هنوز هم دقیقا مثل 20 سال قبل بود گذراندم



مثل اون روزها جوانیم گل کرد / البته این بار نه در کسوت بازیکن بلکه در کسوت عکس یادگاری با تیم بلویری



قلعه دیدنی و تاریخی دیشموک



دریاچه طبیعی دیشموک



بدون شرح



روستای زیبای الگن



در راه بازگشت ..... 



ممنون از همراهی شما در دیدن این تصاویر



نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی مسیبی شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:46

جناب آقای عابدی، بسیار جالب و دیدنی بود...

پورروستائی اردکانی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:17

چه جای بد آب و هوایی بوده!

برادر عزیز
فقط آب و هوا دارد اما آن زمان امکانات صفربود

رز آبی دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:41

مناظر و تصاویر خیلی جالبی بود.
تصویر خانه ای که نوشته بودین 20 سال پیش در اونجا ساکن بودین خیلی جالب بود.
جناب عابدی بعد 20سال برگشتن به جایی که اولین خاطرات معلمی رو اونجا خلق کردین کاریست قابل تحسین. و این نشونه ی یک معلم عاشق و دلسوزه .احسنت. موفق و سربلند باشن همیشه

محمد دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:29

نازت شم سرو 4000 ساله 3600 سال از سنش کم مکنی که چه ؟
واش این مستند سازیدون

درجه شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:48

خوب بودین ... منم یاد معلمی شما کردم البته نه بیست سال پیش بلکه همین هشت .نه سال پیش . عکس هاش دارم مخی بیارمد داشته باشیمنم وقتی شما معلم فلسفه ام بودین فلسفه ام بیشترین امتیاز داشت. ممنون از زحمتات (خادم زاده منظورمه)

سلام
این ایمیل منه ... خوشحال می شم عکسا رو ایمیل کنید.

delbadel@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد