اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

بعد از بیست سال

اگر روزی از من بخواهند شغل شریف " معلمی " را در یک جمله و یا چند کلمه خلاصه کنم 

تنها می گویم:

معلمی است و خاطراتش




ورودی دبیرستان ( البته در ساختمان جدید)




چند روز گذشته ، بعد از بیست سال دوباره سری به روستای دورافتاده "" جاورده "" از توابع بخش چاروسای شهرستان دهدشت دراستان کهگیلویه و بویراحمد زدم


آنچه بیش از همه در این سفر چهار روزه برایم مهم بود ، تجدید خاطرات با کسانی بود که بعد از گذشت دو دهه هنوز معلم روستایشان را می شناختند، برایش احترام قائل بودند و از همه مهمتر ، دانش آموزان دیروزی که اکنون خود دبیر همان دبیرستان شمس تبریزی شده بودند.


نظرات 5 + ارسال نظر
همکار پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:23

سلام همکار گرامی
معلمی هست و خاطراتش ولی از همه مهم تر معلمی هست و عشق و ایثار

روح اله پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:35

سلام استاد یه سوال برام پیش اومده شما حالا دیگه باز نشسته نشدید دو دهه که تو اون روستا بودی ده سال هم هست که میدونم تو اردکان تدریس میکنی و استاد خودم هم بودی ماشالا بزنم به تخته یا خوب موندی یا 15سال داشتی که تدریس میکردی؟حالا جواب با شما ...منتظرما...

سلام بر روح الله (روح اله) عزیز
حقیر دودهه پیش به مدت دوسال در آن روستا بودم و اگر خدابخواهد و توفیق خدمت مستدام باشد کمتر از پنج سال دیگر آموزش وپرورش را ترک و به دست جوانان بالیاقتی همچون شما خواهیم سپرد.
خداکند رفع سو تفاهم شده باشد.

رز آبی پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:33

آقای عابدی گرامی
اگه لطف کنید و یه عکس از اون دوران و یه عکس از الانتونو کنار هم بذارید تو وبلاگتون تا ببینیم نون معلمی وزمونه و گچ خوردن و.........
پیرتون کرده یا نه خیلی خوبه.

چشم

روح اله جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:18

خیلی ممنون استاد از لطف شما.
درضمن اسم واقعی من روح اله است و در شناسنامه ام هم همین جور نوشته شده فکر میکنم علتش این باشد که به اسم خدا بی حرمتی نشود زنده باشید

ادریس سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:25

استاد خوبم درود

یادتونه استاد ما ودرد
ما ورنج های بیشمار

دستهایی سرد ویخ زده بچهای الگن یادتونه

شما از سختی هاش گفتی ونوشتی

ما ببا اینا زاده شدیم رشد کردیم ...اره استاد من امروز دبیرم وارشد ادبیات دارم به خودد می بالم که نون ونمک ما را قدر میدونید وباور
کنید ما قدر شما را میدونیم


شاگردت ادریس کشاورز

درود بر ادریس کشاور عزیز:
هنوز هم بهترین روزهای معلمی من روزها خوش جاورده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد