اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

سهمیه !!!!!!

دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد......

دانشگاه که قبول شد، همه گفتند: با سهمیه قبول شده!!!

ولی هیچوقت نفهمیدند

کلاس اول وقتی خواستند به او یاد بدهند که بنویسد بابا!.....

یک هفته در تب ســـــــوخت .....

این زنــدگی قشنــگ من مــال شما

ایـــام سپیـــد رنـگ مـن مــال شما

بـابـای همیشـه خوب مـن را بدهیـد

این سهمیه های جنگ من مال شما..


...

 

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:45

آقای عابدی با این عکس آتشمان زدید اگرچه این روزها سیاست چشم هارا کور کرده وعزیزادر غربتند بجای اینکه نداشتن پدر دیده شود قبولی کنکور دیده می شود چون من مسئول بی لیاقت برای اینکه حرفی برای گفتن در مقابل این عزیزان نداشتم مجبور بودم حقشان را منت وار ادعا کنم و در بوق کرنا خدا از سر تقصیرات ما جاماندگان قافله عشق بگذرد بد کردیم بدکردیم بد و خدا کند حداقل شرمنده باشیم

رز آبی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:36

مردم ما قدر پدرهای بزرگوار این فرزندان را میدانند سهمیه ی دانشگاه که سهله دنیاشم بدن نمیتونه جای پدر رو براشون بگیره ...

اما گاهی میبینیم فرزند شهیدی 6 ماهه بوده یا هنوز به دنیا نیومده بوده که پدر بزگوارش به شهادت رسیده و مادر گرامیش هم بلافاصله ازدواج کرده ؛و برای این کودک نبودن سایه ی بابا بالای سر اصلا مفهوم پیدا نکرده اما بقیه ی امکانات .........چرا

انشااله بتونیم قدر شهدامون رو بدونیم

سیدحسین میرجعفری چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

اقای عابدی از شما توقع نداشتم
به قول شما فلاسفه مغلطه نکنین

م پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:11

سلام....ان شاالله شهدا شفاعت ما هم را بکنند

جندقی میبدی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:59

بسیار زیبا بود جناب عابدی..

ممد جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:39

سلامد
برادر عابدی از شما بعید بود
خوشحال شدم اینو دیدم.
با توجه به نفوذی که شما در بچه ها دارید اگر این مطالب رو در کلاس بگید خیلی خوبه
من شاید فقط یکبار از سهمیه دانشگاه خوشم نیامد اونم وقتی بود که مثلا بعضی با رتبه 100 هزار با سهمیه میشد 200 (تا اینجا مشکلی نیست) اما بهشون تو اردکان جایزه میدادن ولی مثلا یک نفر شده 1200
جایزه نمی گرفت. این مربوط به 4 سال پیشه اگر حالا ادامه داره لطفا جلوشو بگیری

علی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:18

آفرین مرحبا خیلی با معنی و آموزنده بود

حسین جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

آقا مرتضی
سلام
توعزیز مابدید عزیز تر هم شدید موفق باشید

25هزار تومنی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:24

ما سهمیه جنگ کاربش نداریم حق من وتو روبدن باقیش پیش کش

زهرا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

زیبا بود..

جانباز سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:34

عابدی جان
احترام شهدای عزیز و فرزاندانشان به جای خود اما آیا تکریم فرزند شهید به این چیزهاست؟
عابدی جان
معلطه ی نابجایی مطرح کردید
عابدی جان
فرزند شهیدی که به اجبار در رشته ای که توانش را ندارد بنشانی و بعد به زور معاونت شاهد و ایثارگر به او مدرک بدهی و او را دکتر بنامی ولی نتواند ابتدایی ترین بیماری ها را تشخیص دهد ، این خدمت به اوست یا ظلم به او؟
برادر من
پس همه ی درآمدهای مملکت را را به فرزندان شهذا بدهند و بگویند اگر می توانید پدرش را به او برگردانید!!!
عابدی جان
هرچه در جای خود نباشد ظلم است .
عابدی جان
من و تو خوب میدانیم که اعطای این امتیازات نه در جهت تکریم بلکه در جهت استفاده های سیاسی است

ر.پ سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:11

چقدر این حرفها من و برادرانم رو زجر داد. با وجودی که یه کارمند ساده در اداره هستم هنوز سایه ی سنگین نگاه اطرافیان رو احساس میکنم که میگن؛ پسره شهیده!!!

جانباز چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:18

ر.پ عزیز ، همین تصمیمات اشتباه و یا مغرضانه ی آقایان و فریب خوردن جمعی از ایثارگران بوده که امروز شمای فرزند شهید و بنده ی جانباز و ...باید از نگاه دیگران زجر بکشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد