اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق


الهی رضا برضائک 





تقدیر الهی را به این ایمان باور نموده ایم که جز نکویی بنده خود نمی خواهد و جز خیر در آن هیچ راهی ندارد. صبوری کرده ایم تا تحمل این داغ برما آسان نماید.


برخود فرض می دانیم از همه همشهریان و عزیزانی که از ر اه های دور و نزدیک ، خانواده های عابدی و فتاحی و فتوحی را مورد لطف قرار داده و موجبات تسلای خاطر بازماندگان ، مخصوصا فرزندان آن مرحومه را قراهم نمودند تقدیر وتشکر نمائیم.


باشد در لحظه های شاد زندگیشان ، جبران نموده و کنارشان باشیم. به رسم ادب از همه عزیزان ، بویژه سروران عزیز تقدیر و تشکر می گردد. 



امام جمعه محترم اردکان 


فرماندار محترم


دفتر نماینده محترم


ریاست و کارکنان محترم آموزش و پرورش 


مدیریت و  مدرسین مدرسه علمیه امام جعفر صادق ع 


مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان


شهردار و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر 


ریاست و کارکنان محنرم دانشگاه پیام نور


 ریاست و کارکنان  محترم دانشگاه اردکان 


همکاران محترم فرهنگی ، مدیران و دانش آموزان عزیز  خاصه مدارس سید الشهداع - شرف - دکتر نصیری ، 22 بهمن و شهید مختاری


دوستان خوبمان در گروه طیف




وهمه سروران عزیزی که شاید به دلیل مشغله حقیر از ذکر نامشان در این جا خود داری شده است. 


نظرات 3 + ارسال نظر
جاسم جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:00

از این کاسه کشکمالی ها دست بردار. خدا را در نظر بگیر ضرر نمیکنی!!!!!!

حسن ندایی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:14

خدا رحمتشان کند

مهدی تقی زاده چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:30 http://bacheyazdi.blogfa.com

سلام اقای عابدی وب خوبی داری به من هم سر بزن نظر یادت نره راستی میشه من رو لینک کنی به اسم بچه یزدی
اگر این کارو کردی به من خبر بده لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد