اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

اسوه نجابت ، ادب و متانت

در گذشت دکتر جواد حائریان ، اسوه نجابت ، ادب و متانت 



پزشکی  که از نجاری تا پزشکی 

هرگز تواضع و ادب را فدای پست  ومقام دنیا نکرد

کسی که همیشه به احترام مریض از جا بر می خاست و حتی مریضش را مشایعت می نمود

کسی که با احساس کمترین کمبود مالی در مریضش هرگز از او ویزیت نمی گرفت

کسی که ...






بر همه شهروندان اردکانی ، فرزندان بزرگوارش و فامیل های وابسته تسلیت  باد




نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجو چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

خدایش بیامرزد.......
و همه بر این واقفیم که فرد بسیار عزیزی رو از دست دادیم و امروز جامعه کوچک اردکان در سوگ یکی از زحمت کش ترین شهروندان نشسته....

اردکان بروز چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:15 http://ardakanberooz1.blogfa.com/

با سلام.بنده نیز به نوبه ی خودم درگذشت ایشان را به خانواده ی محترمشان وهمچنین مردم بزرگ شهرمان تسلیت عرض می کنم .روحش شاد و یادش گرامی

رز آبی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:12

خدا رحمت کند این بزرگ مرد را
از نجاری تا.......... پزشکی. نشانه تلاش و پشتکار
جناب عابدی در موردش بنویسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد