اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

شایسته تجلیل

 او را در کلاس درس مسخره می کردند

اما تنها یک نفر می توانست او را نجات دهد

نه از بیماری مهلکش

که 

از سوء رفتار دوستانش

آری

او معلمش بود......






دستور روحانی برای تقدیر از معلم مریوانی


 



نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

سلام آقای عابدی
ببخشیدا!! جسارته ولی حداقل یه دکتری؛ جناب آقایی چیزی اولش میگفتین!!! بالاخره هرچی نباشه رییس جمهور مملکتمونه!!!
بازم معذرت میخوام میدونم این حرفا از ما بزرگتره و من در مقامی نیستم که اینارو به شما بگم
بازم شرمنده استاد

سلام
حقیر لینک خبر ر ا کپی کردم .... اشکال از خبرگزاری بود نه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد