اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

نظر سنجی

این روزها خیلی از اهالی شهر به انحاء مختلف توقعات و انتظارات خود را از مجموعه خدوم شهرادری و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر بیان می دارند. توقعاتی که شاید  در جای خود "" بی جا "" هم نباشد.


"اردکان من" در یک نظر سنجی ساده برآن است تا میزان رضایتمندی شما شهروندان محترم اردکانی را در خصوص فعالیت سه ماهه شهرداری سنجیده و به گوش مسئولین محترم برساند.


به امید رسیدن به اردکانی آباد، زیبا و شایبسته مردم فهیم آن





نظرات 6 + ارسال نظر
جمال شاکر جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:52

سلام خدمت آقای عابدی
در سه ماه گذشته شهرداری از فعالیت های خود به شدت کاسه است به طوری که در شهر شاهد هیچ گونه تغییری نبوده ام

مجید اریان پور شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:55

ازبس بعضی دوستان علیه بنده خداجوسازی کردند.

کانون حقوقی مهر اردکان شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:45

سلام آقای عابدی
قرار شد برخی از اعضای محترم شورا برای جلوگیری از روند رو به رشد امار خودکشی در اردکان در اسرع وقت جلسه ای در محل شورا تشکیل دهند . امیدواریم به زودی زود برگزار شود که حرف برای گفتن خیلی داریم .

علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

خودشون ومردم را مسخره کردن با انتخاب این شهردارشون اداره اب با ده نفر کارمند نتونست بچرخونه این جا که وا مصیبت فقط کتک خورش خوبه

مهدی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

واقعا شورای به درد نخوری داریم . نه طرحی تصویب می کنن نه حرکتی . یکی شهردار به درد نخور هم انتخاب کردن که فقط بلده بافت تاریخی رو خراب کنه . من مخوام بدونم با این بودجه کلان اعضای شورای شهر محترم که همه اسم مهندسی هم به یدک می کشن می خوان چکار کنن؟

اردکانی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:32

سلام آقای عابدی
فکر می کنم این سه ماه هنوز زوده برا قضاوت کردن.خیلی از کارها ها کارهای زیربنایی است و باید کمی صبر کرد تا به زودی ان شاء الله میوه های شیرینش به دست مردم برسه.
این اوضاع فاضلاب هم خود به خود سیمای شهر و البته اعصاب مردم رو به هم ریخته.


ولی بالاخره سیاسی انتخاب کردن اعضای شورای شهر در هر جایی که باشد چنین عوارضی را هم دارد.
مثلا: بعضی از آقایون به حدی جسور هستند و جایگاه خودشون رو نمی دونند کجاست که فرمودند اجازه نمی دیم سردار نقدی بیاد اردکان سخنرانی کنه!!!
یکی نیست بگه قربون (...) برم ما که شما رو می شناسیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد