اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

از خیابان ابوالفضل تا پیغام در وبلاگ تا ساختمان شورا


پنجشنبه  23 آبان ماه حقیر متنی را از یکی از دانشجویان شهروند اردکانی که دانشجوی  ارشد ممتاز این شهر نیز می باشد با رعایت جوانب امانت در اردکان من منتشر کردم.   ""  این  مطلب "" 


از همان روز اعلام نظرهای موافق و مخالف شروع شد . صد البته که اظهار نظر در حریم ادب و نزاکت حق همه ....




 

 

 

 

شهروندان بوده و هیچ کس در هیچ مقامی نمی تواند کسی را از نقد و انتقاد و اظهار نظر منع نماید. 

چه موافقان اجرای مراسم تاسوعا با آن کیفیت وچه مخالفان اجرای آن چنینی آن نظرات خود را در بخش باز نظرات اردکان من ابراز نمودند .

و حتی  ظاهرا یکی از دست اندرکاران هیئت  چند دفعه با گذاشتن کامت سعی در دفاع از زحمت کشان هیئت ابوالفضل ع داشتند که هر دفعه نظرشان تایید شد. 

اما:

1- اردکان من نقد را حق مسلم حقوق شهروندی دانسته و از آن حمایت می کند

2- بیان نقطه ضعف های یک مراسم هرگز به معنای نفی کامل آن نمی باشد. کسی قصد خدای ناکرده زیر سوال بردن زحمت عزیزان هیئت ابوالفضل را ندارد ولی باید پذیرفت که این مراسم ضعف های فراوانی هم داشت.

3- دوست عزیزی که سالها خود مداحی اهل بیت را کرده اند و بماند از نام ونشانش که اگر حقیر نظر ایشان را تایید می کردند مردم فرق نقد مودبانه و بی ادبانه را می دانستند ، نیازی به برآشفتن ندارند . کافی است کمی منصف باشند همین وبس

4- ظاهرا انتقادها سر از ساختمان شورای شهر هم درآورده است. البته انتقاد از اردکان من . ضمن تقدیر و تشکر از عضو عزیزی که با حقیر تماس گرفتند و به گمانم  "" تنویر افکار عمومی "" شدند ، پیشنهاد می کنم  که اعضاء محترم خود خواننده فضای مجازی شهرشان باشند.

5- بکوشیم ضعف ها را در راستای رسیدن به قوت ها تقویت نماییم.

6- دوستان عزیز هیئت ابوالفضل ع اگر به حب و بغض اردکان من  در درج نظرات شک دارند ، کافی است نظرسنجی سالمی را از همه شهروندان در خصوص موافق و مخالف برکزاری آن چنینی مراسم در تاسوعای حسینی برگزار نمایند.

7- صدق پیش آر که اخلاص به پیشانی نیست.


نظرات 4 + ارسال نظر
کمالی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

جناب آقای عابدی
متاسفانه هستند کسانی که در شهر به هیچ عنوان از انتقاد خوششان نمی آید
نمی خواهم بگویم شما هم هرچه می نویسید درست است نخیر
شما هم گاهی مغرضانه می نویسید اما نفس انتقاد درست است.

آبی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:35

اعضای محترم شورای شهر ممنون میشویم اگه تمام سعیتونو در برپایی بهتر مراسم تاسوعای حسینی در سالهای بعد داشته باشید.به نظرم مصلا بهترین مکانه.
سعی کنید انتقاد پذیر هم باشید. جهت تایید انتقادهایی که به برپایی مراسم تاسوعا شده میتونید 4 تا نماینده بفرستید تو مسجدای محله های مختلف و یه نظر سنجی به عمل آورید.
به امید موفقیت روز افزون تمامی خدمتگذاران مردم

خ داعی زاده اردکانی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:57

راستش رو بخواین، ما تازه فهمیدم که خیابون ابوالفضل، چند ساله که مراسم تاسوعا برگزار میشه!!!
جاتون خالی، هرساله میریم زنجان برا عزاداری. من که فکر میکنم اونجا نیت ها پاک تر و عشق به اباعبدله (ع) واقعی تر هست.

سید محمود سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39

سلام
یعنی تیتر منو کشته
در حد المپیکه لامصب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد