اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

افتخاری دیگر

...


یک شهر در برابر یک استان




پیشگامان شفق اردکان 3 -------- شهرداری کرج 0



تقدیم به کادر خدوم و زحمت کش تیم 




تصویر پایین  به ترتیب از راست به چپ:


نادر قاضی - محمد سالک - مهدی طالبیان - مهدی شاکر




.



نظرات 4 + ارسال نظر
رز آبی یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:04

این کادر خدوم معرفی نمیخوان آقا عابدی؟؟

ارش یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 http://ghoghnoosekavir8.blogfa.com/

نوستالژی ام والیبالیست های دهه شصت می باشند:محمود و نادرقاضی، علی جلیل پور، محمدصفر، برادران ناظری، حسن پیری، ابراهیم شاکر....

مهدی شاکر دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:39

جناب اقامرتضی ممنون وسپاس .راستی کم پیدایی؟منتظرحضورتان میباشیم

سلام برادر مهدی
متاسفانه این دو بازی با ساعت کلاسی حقیر تداخل داشت توفیق حضور در سالن را نداشتم
وگرنه نماینده تام الاختیارم در سالن حضور فعال دارد.

علی انصاری فر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

بسیار عکس قشنگیه ممنون
هم دوره های من و شما خوب این جوانان افتخار آمیز اون روزها و استادان غرور آفرین امروز رو یادشونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد