اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

افتخاری دیگر



پیام تبریک تابش به قهرمان مسابقات پاراآسیایی مالزی


ا
به گزارش خبرنگار شهروند اردکان، در پی افتخار آفرینی مهدی هاتفی- جوان برومند معلول اردکانی- در مسابقات پاراآسیایی مالزی در رشته تنیس روی میز ( دوبل و انفرادی)، محمد رضا تابش نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، در پیامی، ضمن قدردانی از این جوان عزیز همشهری، ابراز امیدواری نمود تا همه امکانات در مسیر رشد و بروز و ظهور استعدادهای نهفته دختران و پسران عزیز ورزشکار در اردکان و استان یزد فراهم گردد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است: به نام خدا ورزشکار قهرمان، جناب آقای مهدی هاتفی کسب ...

نقل خبر از پایگاه اطلاع رسانی شهروند اردکان 
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:19

کاشکی مثل قدیما هر روز به روز میشدین نه این که هر وقت عشقتون کشید یه موضوعی بگذارین این جور مخاطب شما فکر میکنه که تمام کارهای قبلیتون فقط بخاطر رای جمع کردن برای شورای شهر بوده
خواهشا یا جواب قانع کننده بدین یا باز مثل قدیم هر روز بروز بشین

فال جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:11

مخاطب اردکان من هیچوقت این افکار پوچ رو به ذهنش راه نمیده.
الان هم به نظرم خیلی وبلاگ بی ریا و به روزی هست.در ضمن آقا عابدی محبوبیت خاصی بین مردم داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد