اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

چرخ نیلوفری

.



درخت تو گر بار دانش بگیرد


به زیر آوری چرخ نیلوفری را



افتخار آفرینان دبیرستان حضرت علی بن ابی طالب ع در آزمون سراسری 92



از آموزشگاه های نمونه ، شاهد ، خادم زاده ، هفده شهریور ، علی ابن ابیطالب و ماندگار شرف


افتخار آفرینان دبیرستان ماندگار شرف 






.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی عازمی اردکانی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:46

سلام
آقای عابدی در حق دبیرستان نمونه کم لطفی می کنید

سلام برادر
کم لطفی از مسئولین مدرسه است
نه برای من چیزی ایمیل کرده اند
نه در سایت آموزش و پرورش فرستاده اند

ایراد از اردکان من نیست .

یکی.... شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:08

سلام آقای عابدی...
آخه هننترستانی ها آدم نیستند!!!!!....یه بار شد بگین هنرستان مطهری تو رشته الکترونیک شده اول کشور؟؟؟؟؟یا مقام علمی عملی اول و دوم کشور و داشته؟؟؟؟؟.....فقط دم به دم شاهد و نمونه ..حتی آقای نوریان یه بار واسه بازدید هنرستان با پای خودش نیومده !!!!اینم از مسولامون واقعا که ..فقط چپیه میندازن و میگن جبه بودیم بخدا پدرای ماهم بودن...

سلام دوست عزیز:
اگر خواننده مستمر وبلاگ اردکان من بوده باشید حتما زمانی که هنرستان شهید مطهری رتبه کشوری آورده بود را به خاطر خواهید آورد که حقیر مراتب تقدیرو تشکر خود را اعلام کردم .
در روزی که در هیچ سایت و وبلاگی خبری درج نشد.
حقیر موفیقت های مدارس را از دو طریق دریافت می کنم
1- وب سایت رسمی آموزش و پرورش اردکان
2- مدارسی که به حقیر ایمیل می زنند
در مورد آقای نوریان هم فکر کنم خودشان باید از خودشان دفاع کنند.
بهرحال برای حقیر هنرستانی ، دبیرستانی ، دبستانی و... فرقی ندارد.

موفق و سربلند باشید و ممنون از انتقاد خوبتان

یکی دیگه... یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:58

حرف دل منو زدن .ممنون

حسین فتاحی اردکانی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:52

از مطالب جذاب وبلاگ شما تشکر میکنم تا دیداری دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد