اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تلنگر


نظرات 3 + ارسال نظر
نوت نویس بیکار یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

سلام، خدا قوت. جسارت نباشه استاد ولی عبارت dearest Godاز لحاظ معنایی مشکل داره. میشه "عزیزترین خدا" که ازین عبارت میشه این برداشت رو کرد که چندتا خدا داریم و یکیشونم از بقیه عزیزتره!اون are آخر خط سوم هم فک کنم باید بعد از great بیاد. به جای wont هم بهتره و اگه اشتباه نکنم باید doesn't بیاد.
با عرض پوزش ازین خرده گیریهای معنایی و دستوری

رز آبی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28

نوت نویس عزیز،جسارته واقعا بیکاریا
مفهومو بچسب

باران شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:43 http://dokhtarebaroonii.blogfa.com

ممنونم که به وبلاگم سر زدید..
خیلی خوشحال شدم استاد نظر دادید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد