اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

اللهم اشف کل مریض

این روزها دوست و همکارخوبم ،



 جناب آقای نادر پیری


سنگ نگاره های تاریخی اردکان


 که مدتهاست با بیماری غدد تیروئید دست به گریبان هستند، مشغول مداوا وعمل جراحی می باشند.




برای این فرهنگی فرهیخنه و مولف اهل فلم شهرستان و همه مریضان ، آروزی سلامتی و بهبودی کامل دارم.



.


نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 http://chistansara.blogsky.com/1392/07/03/post-4

انشااله که خدا شفای خیر به همه بیماران عطا نماید.

کوهنورد چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26

با اقای نادر پیری یک بار در چک چک هم نورد بودیم بچه باحالی است یه ابگوشت مشتی هم درست کرده بود زدیم تو رگ و کلی حالی کردیم .انشا الله سلامتیش را هرچه سریع تر بدست اورد

محمد چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:26

اللهم اشف کل مریض

دشتی ایرنا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35

آقای نادر پیری یکی ازشخصیتهای برجسته است که باعث افتخار ما اردکانی ها می باشد .
در حقیقت این عزیز نعمتی برای شهرستان هستند
خداکند خیلی زود بهتر بشوند و مثل همیشه سرزنده و خندان ملاقاتشان کنیم .

مجتبی غفوری چرخابی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:20 http://herisht.blogfa.com

سلام خدمت شما معلم عزیزم
منم از خدا میخوام هرچه زودتر حال ایشون بهتر بشه و همچنان با همون پشتکار مثال زدنیشون به کارشون ادامه بدن.
سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد