اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

پرسشی از جنس مهر


اگر پدر شما رییس جمهور باشد چه اقدامی را به او توصیه می کنید 


که بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی و اجتماعی


 جامعه ایران بگستراند؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
کوهنورد دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:06

توصیه میکنم: اینا رو ولش کنه بیاد بریم کوه و یه چایی اتیشی بزنیم سر قله تو رگ و کلی حال کنیم . اعتدال و میانه روی و اینا رو هم ولش کن .

دنیائی نیست

رز آبی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

بهش توصیه میکردم که :
1- اول از همه من را معاون خود کند(برای به کرسی نشاندن نظراتم)
2- کاری میکردم که تمام خانواده های ایرانی یک خانه -یک شغل خوب- ویک مرکب مناسب (منظورم پراید نیست ها) داشته باشند
3- تمام مرزای کشورم رو باز میذاشتم تا هر کی هر جا دلش خواست راحت بره و برگرده (پیاده. سواره.هر جور دلش خواست )
4- خیلی چیزای دیگه هم تو ذهنمه اما مطمئنم که قپی بیخود اومدنه ؛چون پدرم که هیچ بابای باباش هم نمیتونس انجامش بده

علی .ف سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24

بهش میگفتم کارهایی که محمود انجام داده رانکن مملکت گل وبلبل خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد