اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

همه بخوانند بجز آقای تابش !!!

 

به عنوان یک شهروند درد دلهایی دارم که دوست دارم همه مردم فهیم و خوب شهرم بخوانند بجز آقای تابش !! چرایش بماند

در اینکه دولت یازدهم ، با رویکردی متفاوت و حتی متناقض با دو دولت گذشته روی کار آمده است ، شکی نیست. مطالبات مردمی باعث تحقق حماسه ای شد که از بطن آن دولتی با نگاهی متفاوت از گذشته شکل گرفت.

 

 هرچند معمولا در کشور ما مردم زود منتخب مردم را منتسب به این و آن می کنند و انگار حتما باید رییس جمهورشان چپی و یا راستی باشد !!!!! تفکری که به نظرحقیر اوج کوته نظری سیاسی است و دولت یازدهم نیز از این برچسب ها مبرا نبوده و نخواهد بود اما  :

جناب آقای تابش :

1-مردم اردکان انتظار دارند اکنون که درصد رأی جناب آقای روحانی در اردکان خیره کننده بوده است ، کسانی در تغییر و تحولات اجرایی شهر ، سکان اجرایی را به دست بگیرند که هم فکر و هم نظر با دولت بوده و مردم غلبه رأیشان را در انتصابات جدید ببینند.

2- نمی دانم شما می دانید یا نه در برخی از ادارات شهر ( نامشان محفوظ است) برخی از مسئولینی که به ظاهر به به و چهچه شما می کنند ، دوستان و همفکران شما را به جرم "" پر تابشی بودن "" ویا پوشیدن لباس آستین کوتاه !!! برای تصدی پست های مدیریتی ، رد صلاحیت می کنند !!!! این واژه " پر تابشی بودن " اصطلاحی بس جدید و درنوع خود در خور تامل است !!! لااقل برای شما که بدانید دوستانتان به چه جرم هایی مطرود می شوند.

3- حوزه فرهنگ و هنر شهر واقعا نیازمند تحول بنیادین می باشد. اصحاب فرهنگ و هنر شجاعت خود را به کرات  به شما نشان داده اند و خود به خوبی می دانید ، شما هم شجاعت خود را نشان دهید . تا ما بدانیم.با این تفکرات بسته و پادگانی نمی توان فرهنگ و هنر  را دراین شهر توسعه داد.

4- هرچند همه معتقد و معترفیم که کنترل از راه دور شهر را لابی قدرتی در دست دارند که درافتادن با آنها شاید هزینه هایی داردکه جنابعالی که به محافظه کاری معروفید ، عطایش را به لقایش بخشیده اید اما باور کنید مردم انتظار بیشتری دارند ، کافی است باور کنید.

5- معمولا فرصت کمی به کسانی می رسد که لااقل از دور دستی برآتش مدیریت مدیران شهر دارند تا مشکلات را شخصاو حضوری بیان کنند . اما تجربه نشان داده است ، همان فرصت کم هم منجر به تغییرات اساسی نشده است.

6- نسل جوان تا کی باید منتظر رسیدن به مدارج بالای مدیریتی شهر را بیابند؟ بومی گزینی مدیران کی از هاله شعار به مرحله عمل می رسد؟ با رویکردی که حتی این روزها دولت پیش گرفته است باید دوباره به د هه 60 و 70 اردکان برگشت و دست به دامان مدیران چند باره بازنشسته شد !!!

7- همیشه در اردکان برخی نان جناح خاصی را خورده اند ، اعم از چپ یا راست !!!!! چرا یکبار برای همیشه کابینه ای فراجناحیدر شهر تشکیل نمی شود؟؟؟ کابینه ای بر اساس لیاقت و شایستگی

8- و در آخر :

هرچند تقریبا ایمان دارم که یا این نوشته هرگز به دستتان نمی رسد ، یا اگر هم برسد تغییری در نگرش شما در انتخاب مدیران جدید شهر نخواهد داد اما به حکم شهروندی من به وظیفه نوشتاری خود عمل کردم تا فردا روزی شرمسار حد اقل وجدان خود نباشم.



من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم


تو خواه از سخنم پند گیر ، خواه ملال


.

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همشهری دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:06

برادر عزیز
تابش محافظه کار تر از ایناست
مطمین باش

شما گفتید .............................((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((اما به حکم شهروندی من به وظیفه نوشتاری خود عمل کردم تا فردا روزی شرمسار حد اقل وجدان خود نباشم.)))))))))))
نه شما کاسه داغتر از آش نباش فردا شرمسار هم نباش وجدانت هم راضی باشه مملکت وشهر صاحب داره انتصاب وانتخاب افراد هم شرایط داره هرکسی نمی تونه کسی را بیاره یا ببره هرچیزی شرایط خاص خودداره جناب استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد