اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تا حماسه ..... روز پنجم

متاسفانه خبرهایی از بروز بد اخلاقی های تبلیغاتی و انتخاباتی  در شهر به گوش میرسد. برخی دقیقا اثبات خود را در نفی دیگران دیده اند. برخی که خود باید بیش از هرکس دیگر ملزم به رعایت قانون باشند ، اکنون...


بگذریم ، شاید هم در فضای انتخاباتی ایران این امور طبیعی باشد ، شاید هم محلی است برای سنجش وزن افراد. دیروز هم به یکی از دوستان گفتم ، انتخابات می رود  و روسیاهی اش برای برخی می ماند. 


دیروز روز فعال و شلوغی برای ستادم بود. صبح و شب جوان ترین و کارآمد ترین قشر جامعه ( دانشجویان) میهمانم بودند تا ضمن آشنایی با وظایف شوراها ، اهداف  و برنامه های حقیر را نیز شنوا باشند. 


گزارش تصویری روز پنجم در ادامه مطلب....


 

 












نظرات 4 + ارسال نظر
تتلو دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

روز موعود رسد از گــــرد راه
آن یکی بر تن کند جامه،راه راه
هر کدام از کاندیدا بحر ثـــــــواب
می کنند تبلیغ،که نشوند آخر کباب

علی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37

گفد خش بود

علی رضا کمالی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:16

سلام
تخوی چرا عکس منو چشم بسته گذاشتی ؟؟؟
من که چشم همش باز بود

غربت نشین پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

با سلام خدمت شما معلم عزیز اقای عابدی
اقای عابدی من که دیگه فکر نکنم دیگه برگردم اردکان مگر قسمت ام دوباره بشه ولی من از این ناراحت میشم که شما معلم دوست داشتنی من در دوران دبیرستان و کسی که فقط به خاطر روحیه داشت من رو عاشق و شیفته خود کرده بود که حتی برای انجمن اسلامی اردکان با بچه ها پای کار بودیم
به نظر من و ناراحتی من از این است که شما اقای عابدی برای اردکانی ها کار کنید بازم خدارا شکر میکنم که شما هستید شاید من از این که دل خوشی از اردکانی ها ندارم این جمله را گفتم رک راست به شما میگویم اردکانی ها ادم های خیلی بیخودی هستند البته خود من هم جزئی از این اردکانی ها هستم اگر دستت را پر از عسل کنی و توی دهن اردکانی ها بگذاری با زم ازت شاکی هستند الان نگاه کنید ادم های که یک جو ارزش ندارن میان و ادم هایی مثل شما که زحمت کش هستین رو خراب کنن
نمیدونم شاید از دست این اردکانی ها دلخور هستم این جوری گفتم
در اخر هم برای شما ارزوی موفقیت را دارم
با تشکر شاگرد قدیمی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد