اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تا حماسه .... گزارش تصویری


بیننده گزارش تصویری روزهای پر شور فعالیت ستاد انتخاباتی حقیر در این ایام باشید.


ادامه مطلب...


 



 





















عکس ها از :


عکاس ستاد ، دوست خوبم آقای شفیعی



.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52

به امید موفقیت عابدی عزیز

سارا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:44

آقای عابدی دورادور حمایتت می کنم

حیف که جای من بسیار خالی است

sms یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

ارسال پیامک تبلیغاتی
(ویژه انتخابات)
به تمامی مشترکین اردکان
با کمترین هزینه
فقط 10 تومان
09138585898

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد