اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

نشست دانشجویی


نشست دانشجویی


   با موضوع  :  آشنایی با وظایف شوراها


یکشنبه 19 خرداد



خواهران :  ساعت    10   صبح


برادران :  ساعت    9    شب



مکان : 


ستاد مرکزی انتخاباتی / میدان آیت الله خاتمی ره / ابتدای خیابان شهید رجایی



.


نظرات 6 + ارسال نظر
تتلو شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16

رای فقط یک کلام/ عابدی و وسلام

طیبه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:44 http://www.tayyeb1377.blogfa.com

یکی از سوالایی که وقتی ازم پرسیده میشه سعی میکنم نشنوم و صحنه رو با آرامش ترک کنم :

آب کتری جوش اومده ؟
لامصب عواقب بعدی ناجوری داره
قوری رو باید بشوری
چای رو دم کنی
صبر کنی رنگ بده
یه سینی چایی بریزی
اوووووووووووه اصن مسیر زندگی آدم عوض میشه :|

طیبه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:47 http://www.tayyeb1377.blogfa.com

babaaaa
manam ardakaniam...damet garm

عابدی حمایتت میکنیم

دکتر شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:53

تک درختم سوخت / بگذار جنگل بسوزد

چه دله خوشی داری اخوی!!! ولمون کن.

محمد هاتفی - بیروت یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:43

سلام
امیدوارم در این انتخابات پیروز میدان باشید و به وعده هایی که داده اید عمل کنید
حمایتت می کنیم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد