اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

حسن حضور


این روزها ، سالن چمران مجموعه ورزشی غدیر شاهد برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان می باشد. 

حرکتی در خور تحسین که توسط کارشناسی تربیت بدنی  مدیریت آموزش و پرورش در راستای توسعه و ترویج نشاط و سلامتی میان همکاران برگزار می شود که جا دارد از همه آن عزیزان تقدیر و تشکر شود.



از نکات جالب و موثر این مسابقات حضور آقای نوریان مدیر آموزش و پرورش در کنار سایر همکاران و صد البته این بار در کسوت ورزشی و به عنوان بازیکن تیم اداره می باشد. 

نکته مثبتی که لااقل در سه چهار مدیری که حقیر در اموزش و پرورش شهرم دیده ام ، به چشم نمی خورد. 

دوری از فضای سرد اداری و همراهی و همدلی با همکاران به نظرم بالاترین ثمره ای است که می تواند حضور امثال نوریان ها در جمع زیر مجموعه خود داشته باشد.



ادامه تصاویر در ادامه مطلب




.



حضور پیشکسوتان در نوع خود هم جالب بود هم ارزشمند

















تصاویر بیشتر



...

نظرات 14 + ارسال نظر
مسعود شاگرد دیروز چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58

بابا فوتبالیست

یکی مثل خودت چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

سلام استاد
کادر بندیت وزاویه عکسهات به نظرمن خوب نیست
عکس گزارشی باید تعداد افراد وچهرها رو بیان کند نه طول و عرض سالن
یادش بخیر نمایشگاه عکس پائیز که بر پا کردی همی خاطر بیشتر توقع از شما داشتم
منتظر نمایشگاه عکس بعدی شما هستیم تا ان شاءالله دیگران هم هنر خود را به نما یش بگذارند

محمد هاتفی - بیروت چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:34

سلام
مرتضی تو را چه به شورای شهر
حالا تایید صلاحیت شدی یا نه
ببین اگر نون داره ما هم بیروت ول کنم بیم شورای شهر

سلام برادر
فاز اول را به سلامت پشت سر گذاشته ام

دکتر چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:00

من هم میخام برم بیروت پیش ممدگ حاجی رضا. داش مرتض

علی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:28

پاچه خواری همینه

همکار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:58

البته در خوب بودن حرکت آقای نوریان شکی نیست اما یا حافظه تاریخی شما مشکل داره یا زمان آقای عبداللهی ها حضور ژررنگ نداشتید البته من مدافع تیم مدیریتی حجای غلامحسین نبودم و با من بسیار رفتار کردند البته به نظر خودم ... اما ایشون هم در مسابقات کامست (برهم زدنی ) در مسابقات فرهنگیان مثل نوریان حضور فعال داشتند و تو تیم اداره همبازی عزیزیان و رضا هاتفی و محسن بهجتی و .... بودند ... اینکه فقط نوریان این کار رو داره می کنه و بزرگش کنیم و دیگران رو نبینیم به نظرم جالب نیست .

وبگرد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

به هر حال اکبر نوریان عضو هیات اجرایی بود که شما را تایید کرد و باید هم برای تقدیر از او عکسش را در این وبلاگ بگذاری. این اواخر خیلی زیگزاگ میری. واقعا صندلی شورا ارزش این رو داره که هرکسی از اعتقادات خودش دست برداره و مجیز هر کس و ناکسی رو بگه؟

یونان کوچک پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

شنید ها حاکی از این است که آقای عابدی فصل بعد در باشگاه بارسلونا قرار است توپ بزندآیا آقای عابدی صحت دارد

فردوس عدل پور پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18

چه میکنه این داش اکبر

یک نفر شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:22

سلام اقا مرتضی جدیدا محسن دادافرین کار وکاسبی نداره غیراز تسلیط به همکاران یکی خاله اش ممیره یکه عمه اش ممیره یکه ننه

کادر اداره هم سرشون درد مکنه برا مجلس ختم رفتن سالهای قبل اگر پدر یا مادر عزیزان فرهنگی فوت میشد تا شب هفت کسی با خبر نبود آقای دادافرین را به آقای تسلیت میشناسند پیشنهادی دارم یک نفر هم برای عرض تبریک استخدام کنند

سلام بر یک نفر:
اولا تسلیت نه تسلیط

دوما: به نظرم اتفاقا حرکت خوبی است. تسلیت به همکار عرض نمودن خود باعث تسلای دل بازماندکان است .
اما در مورد کادر اداری و مدام پرسه رفتن آنها این دیگر به من و یا محسن عزیز ربطی ندارد.

ممنون از نظرتان

یک نفر یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:32

این اکبر بااون قد کوتاه مثل خداداد عزیزی شده جگرش بشم من در ضمن درعکس مسابقه ورزشی کادر اداره فکر کنم سید حسین مهدیزاده لباس ورزشی هم سایز گیرش نیومده که غصه دار کنار بقیه بازی کنان عکس گرفته جگر سید مهربون وهمیشه خندانم برم که با اون چشای دریده اش باآدم حرفاداره

مخلصیم آقا سید وحاج اکبر

میرزا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:34

مرتضی پاچه خواری دگه بسه که تو عکس چسبیدی به اکبر

ترنم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://choori2024.blogfa.com

سلام همشهری.....به وب منم سر بزنید خوشحال میشم

دکتر سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:49

مرتضی الدوله سلام شنیدم کاندیدای شورا شدی بابا بسه دگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد